Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen of beperkt internet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen of beperkt internet

    Hallo,

    Sinds vandaag heb ik regelmatig last van geen of beperkt internet en heb ben dan ook niet te bereiken via de telefoon. Bij storingen/werkzaamheden op de website kan ik niks vinden. Hebben meer mensen hier last van nu of niet? De router is al verschillende keren terug opnieuw opgestart en internet /telefoon blijft maar wegvallen af en toe ..

    Groeten,
    Isabel

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door isabellybaert
    Hallo,

    Sinds vandaag heb ik regelmatig last van geen of beperkt internet en heb ben dan ook niet te bereiken via de telefoon. Bij storingen/werkzaamheden op de website kan ik niks vinden. Hebben meer mensen hier last van nu of niet? De router is al verschillende keren terug opnieuw opgestart en internet /telefoon blijft maar wegvallen af en toe ..

    Groeten,
    Isabel

    Hoi Isabel, en welkom op het forum.

    Ik heb je verbinding even nagekeken, en ik zie inderdaad dat er vandaag wat uitval is geweest. Controleer in ieder geval even of de RF kabel van de modem goed vastzit (dat is het zwarte kabeltjes met 2 schroefkoppelingen). Ik hou het even in de gaten.

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X