Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Instabiel internet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Instabiel internet

    Al meer dan 2 maanden ervaar ik , vooral s'avonds en in het weekend bijzonder instabiel internet. speedcheck zeelandnet (ja, bedraad en rechtstreeks op het modem) geven dan ook hoge ping/jitter, downloadsnelheid onregelmatig met timeouts en ook de upload komt nauwelijks boven de 4.5Mbps, wat 6Mbps zou moeten zijn.

    Soms is het een aantal dagen "ok" maar dan is het weer dagenlang instabiel. Aansluiting is dan ook hopeloos voor online gaming.

    Al vele keren klantenservice gebeld, resulterend in 2 bezoeken monteur. Eerste monteur heeft het modem vervangen, maar constateerde ook dat het niet verholpen was. Dag later, 2e monteur die zowel de coax aansluiting in de wijkkast als de huisaansluiting in de meterkast vervangen heeft. Helaas was ook dit de oplossing niet.

    Eerlijk gezegd sta ik nu wel op het punt om over te stappen en is dit mijn laatste poging om het, via het forum, opgelost te krijgen. De welwillenheid van de klantenservice om het op te lossen is er zeker, maar voorlopig schiet ik er niets mee op.

    Het lijkt me nu toch wel duidelijk dat het probleem in het zeelandnet-netwerk zit.En begrijp ik niet dat hier eens onderzoek naar gedaan wordt.

    Op dit moment is het alweer sinds vrijdagochtend instabiel.

  • #2
    net speed test gedaan , ik heb een midi abonoment bij zeelandnet , maar hat laatste tijd wel veel problemen

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door aias
      Al meer dan 2 maanden ervaar ik , vooral s'avonds en in het weekend bijzonder instabiel internet. speedcheck zeelandnet (ja, bedraad en rechtstreeks op het modem) geven dan ook hoge ping/jitter, downloadsnelheid onregelmatig met timeouts en ook de upload komt nauwelijks boven de 4.5Mbps, wat 6Mbps zou moeten zijn.

      Soms is het een aantal dagen "ok" maar dan is het weer dagenlang instabiel. Aansluiting is dan ook hopeloos voor online gaming.

      Al vele keren klantenservice gebeld, resulterend in 2 bezoeken monteur. Eerste monteur heeft het modem vervangen, maar constateerde ook dat het niet verholpen was. Dag later, 2e monteur die zowel de coax aansluiting in de wijkkast als de huisaansluiting in de meterkast vervangen heeft. Helaas was ook dit de oplossing niet.

      Eerlijk gezegd sta ik nu wel op het punt om over te stappen en is dit mijn laatste poging om het, via het forum, opgelost te krijgen. De welwillenheid van de klantenservice om het op te lossen is er zeker, maar voorlopig schiet ik er niets mee op.

      Het lijkt me nu toch wel duidelijk dat het probleem in het zeelandnet-netwerk zit.En begrijp ik niet dat hier eens onderzoek naar gedaan wordt.

      Op dit moment is het alweer sinds vrijdagochtend instabiel.
      Heb dit ook gehad.zeker ongeveer een jaaar.
      Nieuw modem en ga zo maar door.Het bleek te liggen aan een breuk in de kabel onder de grond.Delta heeft het keurig opgelost.Moesten wel in de tuin graven.Maar probleem verholpen.

      Reageer


      • #4
        Dan had je waarschijnlijk ook slecht beeld op tv gehad. Ik heb dit ook eens een keer meegemaakt,toen moest Delta de breuk ook weghalen.

        M.v.g,

        Johny.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door ferry22
          net speed test gedaan , ik heb een midi abonoment bij zeelandnet , maar hat laatste tijd wel veel problemen
          Voor een midi-abonnement niet slecht toch...

          Bij mij is er deze week een slechts las in de kabel hersteld. De kwaliteit van het televisiesignaal was op af en toe een kleine hapering, niet te zien. Ook aan de snelheid van mijn internetverbinding mankeerde niets. Het enige probleem was dat mijn modem af en toe spontaan herstartte.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door ferry22
            net speed test gedaan , ik heb een midi abonoment bij zeelandnet , maar hat laatste tijd wel veel problemen
            Ziet er toch strak uit, zou hem graag omruilen met mijn verbinding. Die 15/2 neem ik wel voor lief.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door meteoclinge
              Dan had je waarschijnlijk ook slecht beeld op tv gehad. Ik heb dit ook eens een keer meegemaakt,toen moest Delta de breuk ook weghalen.

              M.v.g,
              Met de tv was niets mee.deed het goed
              Johny.

              Reageer


              • #8
                Hoi aias,

                Er is geen reactie meer geweest van jouw kant. Kun je ons nog laten weten wat je hebt gedaan om het eventueel op te lossen?
                Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                Reageer


                • #9
                  Hoi alias,

                  Aangezien er geen reactie meer is gekomen, gaan wij er van uit dat het probleem is verholpen en zullen het topic markeren als beantwoord.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X