Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Epc 3940 help!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Epc 3940 help!

    Hallo, ik krijg de epc3940 niet aangemeld! De lampjes blijven maar knipperen en heb m al een uur laten staan. Ook alles al eens opnieuw geprobeerd, maar geen verschil.

  • #2
    Heb hetzelfde probleem gehad, maar via de klantenservice was dit direct verholpen !

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Kimsie
      Hallo, ik krijg de epc3940 niet aangemeld! De lampjes blijven maar knipperen en heb m al een uur laten staan. Ook alles al eens opnieuw geprobeerd, maar geen verschil.
      Zit er momenteel een apparaat via UTP kabel op aangesloten? Laat de EPC3940 aan en haal die kabel er eens uit (uit 1 van de gele poortjes).

      Reageer


      • #4
        Bij ons kostte het ook de nodige moeite ( bijna 3 uur bezig geweest)
        We hebben er een eigen router tussen hangen en die had ik in 1ste instantie aangekoppeld gelaten.
        Toen dat niet lukte heb ik de (hoofd) PC direct aan de modem gehangen. Lukte ook eerst niet maar na 2 X opnieuw gestart te zijn, is het nu in orde. Nog even de gateway van de Delta Comfortwijzer opnieuw moeten starten maar alles werkt nu weer naar behoren. Nou ja, bijna alles. Het modem staat in de bridge mode omdat ik mijn eigen router wil blijven gebruiken. Alleen kan ik nu niet via een browser IN het modem komen om het standaard wachtwoord te wijzigen. Dus dat moet ik nog uitpluizen.

        Meer mensen met deze ervaringen?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door ErikM
          Het modem staat in de bridge mode omdat ik mijn eigen router wil blijven gebruiken. Alleen kan ik nu niet via een browser IN het modem komen om het standaard wachtwoord te wijzigen. Dus dat moet ik nog uitpluizen.

          Meer mensen met deze ervaringen?
          Niet dezelfde ervaring, heb zelf ook geen Delta Comfortwijzer, het ging verder vrij vlekkeloos.

          Het duurde tijdens de installatie even wat langer (15min) omdat ik Chrome had gebruikt.

          Als het modem in Bridge-modus staat kun je hem bereiken via: 192.168.100.1

          Reageer


          • #6

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X