Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slechte internetverbinding met EPC3212

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Slechte internetverbinding met EPC3212

    Hallo Klantensevice via dit forum een vraag iedere morgen moet ik mijn modem op nieuw opstarten of resetten .
    Geen verbinding, is het mogelijk dat mijn modem versleten is model EPC 3212 ik heb begrepen dat er in de buurt bij ons al nieuwe zijn geleverd ik hoor het wel Groet R. Fonteijne

  • #2
    Hallo fonteijne,

    Welkom op ons Serviceforum

    Zoals je zelf aangeeft heb je een EPC3212. Om draadloos te kunnen internetten heb je hierop een router aangesloten. Wil je de volgende keer bij geen internet, de router alleen eens een herstart geven en kijken hoe het hierna met de internetverbinding gaat?

    Je kunt het ook testen door je pc/laptop met een utp-kabel direct op het modem aansluiten en zien of de verbinding dan wel constant blijft. Is dit het geval zul je doorzaak moeten zoeken in je router (instellingen of er is iets mee aan de hand)

    Het modem dat jij hebt is niet het oudste modem. De oudste modems zijn we nu aan het wisselen. Dit kan een aantal maanden duren.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      oke zal het eens in de gaten houden bedankt

      Reageer


      • #4
        Graag gedaan
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X