Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slechte internetverbinding.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Slechte internetverbinding.

    Waarom geeft Zeelandnet niet thuis over klachten van een slechte intenet verbinding ben een paar keer per week off-line het probleem valt alleen te verhelpen als de hele boel van stekkertjes ontdaan wordt, dit probleem is door mijn Ict man al verschillende keren bij jullie gemeld.

  • #2
    Hallo Jesmiatka,

    Welkom op ons Serviceforum

    Vervelend dat je een slechte internetverbinding ervaart.

    Ik zie dat een collega jou in april het advies heeft gegeven om op het moment dat dit zich voordoet, een computer met utp-kabel direct aan te sluiten op het WiFi-modem. Als je dan geen problemen ervaart dan gaat er iets niet goed met de apparaten achter het WiFi-modem of hun instellingen.

    Het WiFi-modem staat op kanaal 6. Het is dus van belang dat u eventuele andere routers achter het WiFi-modem op een ander kanaal zet. Denk u hierbij aan kanaal 1, 6 of 11. Als u liever gebruik maakt van uw eigen router dan kunt u het draadloos ook uitzetten in het WiFi-modem.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Hallo Jesmiatka,

      Heb je iets aan mijn antwoord gehad of heb je het op een andere manier opgelost?
      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X