Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen verbinding met modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen verbinding met modem

    Hallo, hoe kan het dat de modem af en toe op nieuw moet worden gestart om dat ik geen verbinding meer heb draad loos dus geen wiffi
    geen verbinding met tablet en laptop en tel.

  • #2
    hoi Wever

    ik had dit probleem ook en nu hebben ze van zeelandnet het kanaal verandert en heb tot nu toe geen probleem meer gehad maar dit is pas dag 2 dus ik wacht het nog even af. het is het proberen waard om voor een ander kanaal te kiezen.

    Reageer


    • #3
      Hallo Dave, bedankt voor je reactie ik wacht het nog even af hoe het bij jou afloopt daar zal ik nog wel op terug komen
      bij je en dan hoor ik het wel en dan kan ik ook stappen onder nemen richting zeelandnet .

      Reageer


      • #4
        Hoi H.Wever,

        Heb je dit probleem nog op kunnen lossen?

        Reageer


        • #5
          ging dus een poosje goed maar moet nu regelmatig weer resetten heb een epc3925 wifi modem....

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door dave
            ging dus een poosje goed maar moet nu regelmatig weer resetten heb een epc3925 wifi modem....
            Heb je zelf nog geprobeerd om van wifi kanaal te switchen? Dit kun je doen door naar http://192.168.11.1 te surfen en in te loggen in je modem.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Sheena
              Heb je zelf nog geprobeerd om van wifi kanaal te switchen? Dit kun je doen door naar http://192.168.11.1 te surfen en in te loggen in je modem.
              ook Sheena gaat er kennelijk vanuit, dat de gemiddelde particulier weet hoe dat moet.
              wellicht kun je hiervoor es een handleiding maken, compleet met plaatjes, etc.etc.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                ook Sheena gaat er kennelijk vanuit, dat de gemiddelde particulier weet hoe dat moet.
                wellicht kun je hiervoor es een handleiding maken, compleet met plaatjes, etc.etc.
                Die staat op onze site, te vinden onder de klantenservice pagina. Er staat zowel een filmpje als een geschreven handleiding.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Sheena
                  Die staat op onze site, te vinden onder de klantenservice pagina. Er staat zowel een filmpje als een geschreven handleiding.
                  jazeker wel, maar dat gaat over het installeren van het modem.
                  echter, hoe je in het modem instellingen kan wijzigen, dat komt daar niet in voor.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                    jazeker wel, maar dat gaat over het installeren van het modem.
                    echter, hoe je in het modem instellingen kan wijzigen, dat komt daar niet in voor.
                    Ik denk dat we langs elkaar heen communiceren, er staan inderdaad meerdere filmpjes en instructies. De video's vind je onderaan deze pagina.

                    Filmpje is echter wel gebaseerd op de EPC3925, maar qua interface verschilt die niet zo veel van de 3940.

                    Reageer


                    • #11
                      ja, geweldig
                      maar moet je je eens voorstellen hoe een ouder iemand met weinig computerervaring, laat staan met het instellen van een modem, hiermee moet omgaan.
                      als hiervan een pdf zou zijn, dan kun je die downloaden en bekijken, terwijl je met het modem bezig bent.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                        ja, geweldig
                        maar moet je je eens voorstellen hoe een ouder iemand met weinig computerervaring, laat staan met het instellen van een modem, hiermee moet omgaan.
                        als hiervan een pdf zou zijn, dan kun je die downloaden en bekijken, terwijl je met het modem bezig bent.
                        Goeie tip! En inderdaad, voor mensen met weinig ervaring is het ook niet makkelijk om 'even een kanaaltje aan te passen', maar daarvoor zitten wij hier natuurlijk ^^!

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X