Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Router naast modem/router van zeelandnet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Router naast modem/router van zeelandnet

    Is het mogelijk om een router naast een andere internet aansluiting (tv) te laten werken?

    Mijn modem/router staat in de meterkast en hier heb ik op poort 1 een router aangesloten. Dit werkt prima, maar nu wil ik een aansluiting maken naar de tv op poort 2. Als ik vanaf de nieuwe router moet beginnen moet ik eerst weer terug naar de meterkast en vervolgens naar de kamer voor de tv. Zou het nog wel werken als ik vanuit de meterkast direct op de zeelandnet modem/router aansluit naar de tv of komen er dan problemen met het uitdelen van ip adressen?

  • #2
    Hallo Jebo,

    Ik wil graag wat instellingen nakijken. Als ik je e-mailadres gebruik voor informatie kom ik op een adres uit waar een EPC3212 modem (gewoon modem) is aangesloten met daarop een D-Link router.

    Als ik jouw verhaal begrijp dan heb je op die D-Link router dan nog een router aangesloten?
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Ik heb de vraag niet voor mijzelf gesteld, maar voor mijn dochter, zij heeft wel een modem/router.

      Reageer


      • #4
        Dan kan ze gewoon een utp-kabel aansluiten op het WiFi-modem in een van de overige poorten.
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jebo
          Ik heb de vraag niet voor mijzelf gesteld, maar voor mijn dochter, zij heeft wel een modem/router.
          Jebo, is het nog gelukt?

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X