Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Onmogelijk HP printers te installeren op Cisco EPC3940

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Onmogelijk HP printers te installeren op Cisco EPC3940

    Na ontvangst van een nieuw modem icm Wifi is het onmogelijk voor mij om 2 HP printers hier draadloos op aan te sluiten ( HP Photosmart 5520 en HP Laserjet 100 Color MFP M175 ). Wat ik ook probeer ( andere netwerkkey of geen netwerkkey ) de printers krijgen geen nieuw IP adres uitgereikt van het modem. Moet ik hierop een instelling veranderen?

  • #2
    In de instellingen van de 3940 even de beveiling van het wifi wachtwoord wijzigen van WPA2 or WPA personal, naar alleen WPA.
    Dan zal het probleem opgelost moeten zijn.

    Reageer


    • #3
      Staat ingesteld op WPA-personal, helpt helaas niets.

      Reageer


      • #4
        Ik heb zelf een HP 6510 en liep er tegenaan, dat tekens als / en \ in de netwerksleutel niet werden herkend. Door het aanmaken van een andere sleutel alsnog draadloos werkend gekregen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jos
          Ik heb zelf een HP 6510 en liep er tegenaan, dat tekens als / en \ in de netwerksleutel niet werden herkend. Door het aanmaken van een andere sleutel alsnog draadloos werkend gekregen.
          Dat had ik met HP en tekens als de min en de underline.
          Nu een wachtwoord zonder leestekens en het werkt......

          Reageer


          • #6
            Het probleem zit hem dus in IP-adres en ik snap er echt helemaal niks meer van. Alle andere apparaten zijn aangesloten op de router met het IP-adres 192.168.11..... de HP 5520 krijg ik nu werkend met ip adres 213.34.249..

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door D Aerts
              Het probleem zit hem dus in IP-adres en ik snap er echt helemaal niks meer van. Alle andere apparaten zijn aangesloten op de router met het IP-adres 192.168.11..... de HP 5520 krijg ik nu werkend met ip adres 213.34.249..
              Beste D Aerts,

              Zo te zien heb je IP Passthrough aanstaan in het modem naar het mac adres van de printer. Zet deze eens uit. Ik heb overigens wel even je password van het modem moeten resetten naar beheer/zeelandnet.

              Reageer


              • #8
                Ik heb het zelfde probleem.

                Wij hebben een hp photosmart plus b209 en ook wij kunnen onze printer niet aansluiten op het nieuwe modem.
                Wie kan ons helpen??

                Wat ik al geprobeerd heb is het volgende: in de bios van het modem de code invoeren die de printer aangeeft. Maar hij ziet hem niet

                Mvg

                Reageer


                • #9

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door suba78
                    Ik heb het zelfde probleem.

                    Wij hebben een hp photosmart plus b209 en ook wij kunnen onze printer niet aansluiten op het nieuwe modem.
                    Wie kan ons helpen??

                    Wat ik al geprobeerd heb is het volgende: in de bios van het modem de code invoeren die de printer aangeeft. Maar hij ziet hem niet

                    Mvg
                    Hallo suba, welkom op he forum.

                    In de handleiding staat vanaf pagina 5 stap voor stap beschreven wat je moet doen. Mocht je die niet meer hebben, hier kun je deze vinden:
                    https://www.gebruikershandleiding.co...ng-233769.html

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X