Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan ik een nieuw modem krijgen?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan ik een nieuw modem krijgen?

    Beste forum hopper,

    even een vraagje, ben al ruim 10 jaar zeenet klant.
    Hep abo verhoogd en ga altijd mee in de nieuwe pakketen aanbieding.
    Maar ik zou nu ook graag zo'n nieuwste modem/router willen als zeenet klant.
    Elke keer als ik hier voor bel, beroept zeenet zich op het feit dat nieuwe klanten voorrang hebben.
    Maar ik lees overal dat binnenkort iedere klant over moet gaa op deze modem.
    Zelf mijn schoonouder kregen er vorige week zomaar eentje thuis gestuurd.

    Dus hoe zit het met trouwe bestaande klanten ???

    Gr,

    DaLi

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door dali
    Beste forum hopper,

    even een vraagje, ben al ruim 10 jaar zeenet klant.
    Hep abo verhoogd en ga altijd mee in de nieuwe pakketen aanbieding.
    Maar ik zou nu ook graag zo'n nieuwste modem/router willen als zeenet klant.
    Elke keer als ik hier voor bel, beroept zeenet zich op het feit dat nieuwe klanten voorrang hebben.
    Maar ik lees overal dat binnenkort iedere klant over moet gaa op deze modem.
    Zelf mijn schoonouder kregen er vorige week zomaar eentje thuis gestuurd.

    Dus hoe zit het met trouwe bestaande klanten ???

    Gr,

    DaLi
    Ik ben ook al jaren klant van Zeelandnet en kreeg afgelopen week gratis en ongevraagd de nieuwe modem die dan ook geschikt is voor WiFi wat ik nog niet heb maar dit ding is best fors aan de maat met een hoogte van 22,5 cm, een breedte van 20,5 cm en een dikte van 5,5,cm. Daar ik in de meterkast geen ruimte heb voor dit modem ben ik bezig de meterkast aan te passen en hij gaat me door Zeelandnet geinstalleerd worden want met allerlei draadjes, nippeltjes en stekkertjes heb ik geen kaas gegeten.

    Reageer


    • #3
      Hier ook nog de oude WiFi modem. Gebeld met klantenservice werd verteld dat Zeelandnet de uitrol verzorgd.
      Wel jammer als ik nu zo lees dat er al mensen er al een hebben, Sommige zelfs al 2 maanden...
      Misschien ligt het aan het gebied ook,

      Middelburgse.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door dali
        Beste forum hopper,

        even een vraagje, ben al ruim 10 jaar zeenet klant.
        Hep abo verhoogd en ga altijd mee in de nieuwe pakketen aanbieding.
        Maar ik zou nu ook graag zo'n nieuwste modem/router willen als zeenet klant.
        Elke keer als ik hier voor bel, beroept zeenet zich op het feit dat nieuwe klanten voorrang hebben.
        Maar ik lees overal dat binnenkort iedere klant over moet gaa op deze modem.
        Zelf mijn schoonouder kregen er vorige week zomaar eentje thuis gestuurd.

        Dus hoe zit het met trouwe bestaande klanten ???

        Gr,

        DaLi
        Hoi DaLi, en welkom op het forum.

        Alle niet-WiFi modems zullen in de loop van dit jaar worden omgeruild. Dus ook jouw modem.

        Is er een bepaalde reden voor dat je hierom vraagt, zijn er problemen met internet?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Frans
          [...]
          Alle niet-WiFi modems zullen in de loop van dit jaar worden omgeruild. Dus ook jouw modem.
          [...]
          Zomaar even een vraagje tussendoor, maar worden nu -alle- niet Wifi modems dit jaar nog vervangen? Ik dacht namelijk dat ik eerder had vernomen dat vooralsnog alleen de oudere Webstar modems vervangen worden, en dat het Cisco EPC3212 modem voorlopig nog niet actief vervangen wordt. Zie ook dit bericht @ Delta.nl: http://www.delta.nl/multimedia/internet/WiFi-modem/

          Enkele weken geleden voor een kennis een upgrade aangevraagd van los internet pakket naar een Alles-in-1 pakket, deze had nog een oud Webstar en kreeg vervolgens verbazingwekkend genoeg een EPC3212 opgestuurd (modem zonder Wifi dus), na telefonisch contact kon het modem wel direct omgewisseld worden voor een nieuw Wifi modem. Blijkbaar was het vermelde Wifi modem eigenlijk alleen bedoeld voor nieuwe klanten was de boodschap?

          De EPC3212 niet-Wifi modem wordt dus nog wel actief uitgeleverd aan klanten, in ieder geval tot een paar weken geleden, lijkt me sterk dat deze dan over een aantal maanden weer worden omgeruild voor een Wifi modem?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jeroen06
            De EPC3212 niet-Wifi modem wordt dus nog wel actief uitgeleverd aan klanten, in ieder geval tot een paar weken geleden, lijkt me sterk dat deze dan over een aantal maanden weer worden omgeruild voor een Wifi modem?
            Hoi Jeroen06,

            Normaal gesproken worden er geen EPC3212 modems meer uitgeleverd.

            Verder worden alle niet-WiFi modems op termijn vervangen. De oudere Webstar modems krijgen hier voorrang.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Frans
              Oorspronkelijk gepost door Jeroen06
              De EPC3212 niet-Wifi modem wordt dus nog wel actief uitgeleverd aan klanten, in ieder geval tot een paar weken geleden, lijkt me sterk dat deze dan over een aantal maanden weer worden omgeruild voor een Wifi modem?
              Hoi Jeroen06,

              Normaal gesproken worden er geen EPC3212 modems meer uitgeleverd.

              Verder worden alle niet-WiFi modems op termijn vervangen. De oudere Webstar modems krijgen hier voorrang.
              Vraag me af wanneer de mensen met en Webstar de nieuwe modem gaan krijgen.
              Uitmeten/instellen van mijn oude Webstar EPC2203 kan ik niet; aangezien ik geen vaste i-netkabel meer heb liggen.
              beetje zonde om opnieuw een kabel aan te schaffen terwijl ik gewoon via Wifi wil i-netten..

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door radek1
                Vraag me af wanneer de mensen met en Webstar de nieuwe modem gaan krijgen.
                Uitmeten/instellen van mijn oude Webstar EPC2203 kan ik niet; aangezien ik geen vaste i-netkabel meer heb liggen.
                beetje zonde om opnieuw een kabel aan te schaffen terwijl ik gewoon via Wifi wil i-netten..
                Al PBtje gehad; dank je!!

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door radek1
                  Oorspronkelijk gepost door radek1
                  Vraag me af wanneer de mensen met en Webstar de nieuwe modem gaan krijgen.
                  Uitmeten/instellen van mijn oude Webstar EPC2203 kan ik niet; aangezien ik geen vaste i-netkabel meer heb liggen.
                  beetje zonde om opnieuw een kabel aan te schaffen terwijl ik gewoon via Wifi wil i-netten..
                  Al PBtje gehad; dank je!!
                  24-07: Nieuwe gehad en geinstalleerd.
                  Mijn oude webstar valt onder het type dat zeelandet niet eens meer terug wil

                  Reageer


                  • #10
                    Beste Frans, de reden dat ik dit vraag is omdat ik idd ook problemen heb met verbinding die soms steeds uitvalt e.d.

                    En verder zo ik nu ook gewoon wel over willen op de nieuwe wiffi router ivm snelheid, en het feit dat ik wel steeds netjes mee ga in de nieuwe pakket aanbiedingen.
                    Dus zou ook gewoon na 10 jaar de nieuwste hardware hebben die jullie bij een betaald abbo leveren.

                    Greets,

                    DaLi

                    Reageer


                    • #11
                      @Dali,

                      Het modem dat jij hebt is geen webstar maar een EPC3212. Dit is het laatste nieuwe type van de modems zonder router. Ook jouw modem wordt vervangen. Ik kan alleen niet precies zeggen wanneer dit is.

                      Voor de snelheid van je abonnement maakt het niet welk modem je hebt. Ze kunnen het allebei prima aan. In ons systeem zie ik wel dat je een Sitecom router hebt.

                      Kijk eens hier voor meer informatie over de Sitecom router.
                      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Caroline
                        @Dali,

                        Het modem dat jij hebt is geen webstar maar een EPC3212. Dit is het laatste nieuwe type van de modems zonder router. Ook jouw modem wordt vervangen. Ik kan alleen niet precies zeggen wanneer dit is.

                        Voor de snelheid van je abonnement maakt het niet welk modem je hebt. Ze kunnen het allebei prima aan. In ons systeem zie ik wel dat je een Sitecom router hebt.

                        Kijk eens hier voor meer informatie over de Sitecom router.
                        De mensen zouden eens moeten weten hoe blij ik ben met mijn "oude" EPC3212.
                        Hoe langer die blijkft werken en hoe langer ik, die mag houden, hoe liever.

                        Reageer


                        • #13
                          wat is de consequentie om een nieuwe EPC3940 niet aan te sluiten en gewoon verder te gaan met een geweldige EPC3212 ??

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                            wat is de consequentie om een nieuwe EPC3940 niet aan te sluiten en gewoon verder te gaan met een geweldige EPC3212 ??
                            Voor de situatie bij mij thuis: Geen.
                            De monteur attendeerde mij er op het laatste moment (bij de overstap naar alles-in-1) op dat ik en hij het 3212-modem kon en mocht laten zitten. Eeuwig dank voor deze suggestie.

                            Reageer


                            • #15
                              ja, maar als je niet van abonnement verandert, krijg je geen monteur thuis.
                              in plaats daarvan krijg je een doos toegestuurd.
                              en dan wordt je geacht dat nieuwe modem te installeren.

                              en als je dat niet doet ??

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X