Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Meet je internet snelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Hoi Frans

    Dat zou heel goed kunnen. Ik heb eerst gezocht naar een aan/uit knop achterop en die niet gevonden. Zie nu pas dat er wel een knop is voor WiFi en die zou ik best per ongeluk kunnen hebben ingedrukt. Weer een mysterie opgelost dus! :8

    Reageer


    • #17
      Ik ben afgelopen zondag over gegaan naar alles in 1 met 100 mb down en 10 mb upload.
      Nu heb ik al paar keer getest maar mijn snelheid staat nog op het oude 60 mb. Ik heb het modem al gereset, ik ben bekabeld aangesloten. Heb de utp kabel al eens rechtstreeks op het modem gezet zonder router maar het maakt niets uit. Lan aansluiting op het moederbord is 10/100/1000 dus is groot genoeg. Is er misschien nog iets dat ik moet veranderen? modem is de epc 3212

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Denman
        Ik ben afgelopen zondag over gegaan naar alles in 1 met 100 mb down en 10 mb upload.
        Nu heb ik al paar keer getest maar mijn snelheid staat nog op het oude 60 mb. Ik heb het modem al gereset, ik ben bekabeld aangesloten. Heb de utp kabel al eens rechtstreeks op het modem gezet zonder router maar het maakt niets uit. Lan aansluiting op het moederbord is 10/100/1000 dus is groot genoeg. Is er misschien nog iets dat ik moet veranderen? modem is de epc 3212
        Hoi Denman,

        Probeer het nog maar eens!

        Reageer


        • #19
          Hoi Frans

          Nu haal ik de snelheid wel. Dank je wel voor de snelle reactie en oplossing! Top

          Reageer


          • #20
            Ik heb een nieuwe hp laptop maar ik kom nu niet boven de 30 Mbps, terwijl ik op mijn telefoon gewoon 160 Mbps haal.

            Reageer


            • #21
              Dan is wellicht het modem in je laptop beperkt tot 30MBps. Dan komt ie echt niet verder....

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door MoGu
                Dan is wellicht het modem in je laptop beperkt tot 30MBps. Dan komt ie echt niet verder....
                Draadloos plus/minus 50 Mb. Shijnt wel een HP dingetje te zijn

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door MoGu
                  Dan is wellicht het modem in je laptop beperkt tot 30MBps. Dan komt ie echt niet verder....
                  Enig idee hoe je dat opheft ?

                  Reageer


                  • #24
                    Ander sneller modem plaatsen.
                    Ik had dit zelf ook toen we naar 50MBps gingen en mijn modem niet verder ging dan 25MBPS. Nieuw, sneller modem gekocht en was opgelost. (Zitten nu al aan de 100MBPS en zelfs dat gaat -uiteraard- prima met mijn nieuwste 1300MBPS (theoretisch max) modem)

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door MoGu
                      Ander sneller modem plaatsen.
                      Ik had dit zelf ook toen we naar 50MBps gingen en mijn modem niet verder ging dan 25MBPS. Nieuw, sneller modem gekocht en was opgelost. (Zitten nu al aan de 100MBPS en zelfs dat gaat -uiteraard- prima met mijn nieuwste 1300MBPS (theoretisch max) modem)
                      in een laptop ? is dat zo makkelijk dan ?

                      Reageer


                      • #26
                        Bij mij was het in een desktop. Principe is hetzelfde maar of je die in een laptop ook kan wisselen weet ik niet. Mijn laptop haalt ook niet de hoogste snelheid maar daar laat ik het maar bij. Gebruik die niet zo veel en is voorlopig wel goed voor mij zo.

                        Reageer


                        • #27
                          ja ok, maar 30 Mbps terwijl ik een 160 Mbps account heb, das toch wel heel erg weinig. maar ik geef het niet vlug op

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Roof
                            ja ok, maar 30 Mbps terwijl ik een 160 Mbps account heb, das toch wel heel erg weinig. maar ik geef het niet vlug op
                            De kwaliteit van de WiFi adapter in de laptop speelt natuurlijk ook een rol. Ja, het is mogelijk om die te vervangen, maar je moet dan wel weten wat je doet. En bij de ene laptop is dat makkelijker te doen als bij de andere. Je kunt ook kiezen voor een USB dongle met betere ontvangst, maar dat gaat natuurlijk wel iets kosten.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Roof
                              ja ok, maar 30 Mbps terwijl ik een 160 Mbps account heb, das toch wel heel erg weinig. maar ik geef het niet vlug op
                              Je kan er mogelijk zo'n Wifi kaartje in plaatsen ter vervanging van het huidige kaartje:
                              http://tweakers.net/pricewatch/34046...bluetooth.html zoals Vulpen aangeeft is dit bij de ene laptop makkelijker te vervangen dan bij de ander

                              Heeft het Wifi kaartje wat momenteel in die laptop zit trouwens ondersteuning voor 5GHz? Misschien dat je het typenr van het huidige Wifi kaartje kan opzoeken, dan kan je duidelijk zien wat de specificaties daarvan zijn.

                              Reageer


                              • #30
                                dank voor jullie reactie, ik ga daar eens over nadenken

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X