Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bij verhuizing internet op twee adressen tegelijkertijd?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bij verhuizing internet op twee adressen tegelijkertijd?

    Wij gaan binnenkort verhuizen en nu zou ik graag weten of het mogelijk is om bv. gedurende een maand (Overgangsperiode van oude naar nieuwe adres) zowel internet op het oude als op het nieuwe adres te krijgen? :? Technisch moet dat mogelijk zijn lijkt me.

  • #2
    Beste Mogu,

    Er van uitgaande dat je op het nieuwe adres al een volledig kabelpakket hebt inclusief actief signaal kan je er voor kiezen om heen en weer te "pendelen" met je modem.
    Houd er wel rekening mee dat als je ook telefonie hebt en je zou de hulpdiensten bellen vanaf je toekomstige adres via je modem dat ze dan naar je oude adres rijden.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Bedankt voor de antwoorden!

        Reageer


        • #5
          Ik ben inmiddels verhuisd en alles werkte correct en onmiddellijk. Was echt Plug & Play. Heb nu wel een netwerkkaart (Asus PCE-EC68) https://www.asus.com/nl/Networking/PCEAC68/ in mijn PC gefrommeld deze keer, anders moest ik een (lange) kabel trekken. (Ik heb [nog] geen modem/router van Zeelandnet, maar ik hoef deze eigenlijk ook helemaal liever niet).
          Ook dit was 100% plug&play. Aansluiten, installeren, inloggen en klaar!
          Draadloos gewoon de volle snelheid zowel Down als Upload. (100MB/10MB)

          Er wordt vaak -al dan niet onterecht- gemopperd op Zeelandnet maar dit werkte voortreffelijk. Mag ook wel eens gezegd worden!

          Reageer


          • #6
            Fijn om te horen MoGu.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X