Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alles-in-1 actie

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alles-in-1 actie

    Waarom kunnen wij geen interactieve tv pakket bestellen als bestaande klant als wij alles in 1 pakket willen

  • #2
    Dat vroeg ik mij ook al af terwijl het wel bij het overzicht staat als mogelijke optie kun je het niet kiezen als je daadwerkelijk de bestelling plaatst.

    Reageer


    • #3
      Ik vind dit ook uitermate slechte service naar de bestaande klanten..Ik kan dus niet kiezen ..hebnu het duurste abbo.
      :@
      gewoon waardeloze service..dikke nul voor zeelandnet.

      Reageer


      • #4
        We kregen gisteren een mail dat we konden upgraden maar een cadeautje voor zeer trouwe klanten... vergeet het maar!!

        Reageer


        • #5
          Ook bestaande klanten die wel al internet hebben, maar nog geen alles-in-1, krijgen een korting. Dit is alleen geen interactief tv-pakket. Er word ook duidelijk gemeld 50% korting of een interactief tv-pakket. Welke actie beschikbaar is heeft sterk te maken met de diensten die je momenteel al afneemt bij ZeelandNet.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jacco
            Ook bestaande klanten die wel al internet hebben, maar nog geen alles-in-1, krijgen een korting. Dit is alleen geen interactief tv-pakket. Er word ook duidelijk gemeld 50% korting of een interactief tv-pakket. Welke actie beschikbaar is heeft sterk te maken met de diensten die u momenteel al afneemt bij ZeelandNet.
            Er staat op de pagina niet bij dat het afhankelijk is van de diensten die je al reeds afneemt, de "of" geeft in mijn ogen aan dat je een keuze hebt. Als ik op de actiepagina kies voor "ik ben al klant" dan staat er:
            50% korting of
            GRATIS interactief tv-pakket of
            GRATIS DELTA Comfort Wijzer

            Het lijkt me daarmee dat je als klant een keuze hebt, zeker als je dan bij bestellen ziet staan 50% korting of de DELTA Comfort Wijzer. Vandaar ook de vraag waarom we niet kunnen kiezen voor het GRATIS interactief tv-pakket.
            Gezien de reacties op dit topic lijkt het me dan ook verwarrend voor bestaande klanten.

            Er staat bij de 300 euro korting ook dat je "Tijdelijk 50% korting op uw abonnementsprijs voor de gekozen periode." krijgt (ook nadat je gekozen hebt dat je al klant bent).. Maar als ik naar de bestelpagina ga dan kan ik maar maximaal 50% korting voor 4 maanden krijgen ipv de gekozen periode (periode lijkt mij de contractduur) en dan kom je ook niet aan 300euro korting..)

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Joshua
              Er staat op de pagina niet bij dat het afhankelijk is van de diensten die je al reeds afneemt, de "of" geeft in mijn ogen aan dat je een keuze hebt.
              Vervelend dat dit verkeerd is overgekomen. Zoals eerder aangegeven is deze actie geen keuze uit een korting of een interactief tv-pakket.

              Reageer


              • #8
                [img]78dbab28-dded-4537-9419-17d3f2021c85.jpg[/img]Echt weer een zeelandnet actie.. wat een gelul zeg..vaste klanten vallen wederom uit de boot bah..:@

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X