Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alternatieven voor Dyndns.org

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alternatieven voor Dyndns.org

    Eigelijk een vraag aan de moderators van zeelandnet.

    Is het mogelijk om met een update meerdere DDNS toe te voegen er staat nu dynds.org deze is nu niet meer gratis er zijn nog taloze vrije ddns providers op me ander router kan je er een aantal uitkiezen, maar het modem van zeelandnet maar 1 ddns provider.

  • #2
    Er zijn behoorlijk wat alternatieven voor dynds.org.
    Hier al eens gekeken?
    link

    Reageer


    • #3
      Als je goed heb gelezen is dat de vraag niet,in het zeelandmodem heb je deze functie ook maar je kan er maar 1 provider inzetten net degene die ik niet gebruik.Op sommige routers heb je meerdere keuze's uit het lijstje maar op zoals aangeven niet op het zeelandnet modem

      Reageer


      • #4
        Wanneer je het modem niet langdurig uit zet, dan verandert je IP adres (bijna) nooit.
        Stel je browser zo in dat hij verbinding maakt met je eigen server, dan zie je ook gelijk wanneer er een ander IP adres is gegeven .......

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door rd1osb
          Eigelijk een vraag aan de moderators van zeelandnet.

          Is het mogelijk om met een update meerdere DDNS toe te voegen er staat nu dynds.org deze is nu niet meer gratis er zijn nog taloze vrije ddns providers op me ander router kan je er een aantal uitkiezen, maar het modem van zeelandnet maar 1 ddns provider.
          Hoi rd1osb, er zijn momenteel geen plannen om de firmware hiermee uit te breiden.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X