Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Maandelijkse incasso

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Maandelijkse incasso

    Hallo,
    Zeelandnet weigert al maanden mijn maandelijkse bijdrage automatisch te incasseren,door een niet correcte mandaat.
    Ben ik de enige waarbij ze weigeren het op te lossen of zijn er meer? Ben benieuwd!!!!

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Plouffe
    Hallo,
    Zeelandnet weigert al maanden mijn maandelijkse bijdrage automatisch te incasseren,door een niet correcte mandaat.
    Ben ik de enige waarbij ze weigeren het op te lossen of zijn er meer? Ben benieuwd!!!!
    Hoi Plouffe, en welkom op het forum.

    Ik heb even navraag gedaan, het is niet zozeer dat ZeelandNet weigert om dit op te lossen, het is een onduidelijkheid tussen ZeelandNet en de bank, en het heeft nog even tijd nodig. Het heeft in ieder geval onze aandacht. Als je het goed vindt, dan zorg ik ervoor dat je per factuur kan betalen. Normaal kost dat 2,50 per maand maar in dit geval kan het uiteraard gratis. Laat even weten of dat accoord is.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Frans
      Hoi Plouffe, en welkom op het forum.

      Ik heb even navraag gedaan, het is niet zozeer dat ZeelandNet weigert om dit op te lossen, het is een onduidelijkheid tussen ZeelandNet en de bank, en het heeft nog even tijd nodig. Het heeft in ieder geval onze aandacht. Als je het goed vindt, dan zorg ik ervoor dat je per factuur kan betalen. Normaal kost dat 2,50 per maand maar in dit geval kan het uiteraard gratis. Laat even weten of dat accoord is.
      Dag Frans,
      De ASN bank heeft mij gezegd dat het probleem echt bij Zeelandnet ligt en niet bij de bank. Ik ga zolang accoord met (gratis) factuur betaling. Ben wel benieuwd hoelang dit nog gaat duren.!!!

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Plouffe
        Dag Frans,
        De ASN bank heeft mij gezegd dat het probleem echt bij Zeelandnet ligt en niet bij de bank. Ik ga zolang accoord met (gratis) factuur betaling. Ben wel benieuwd hoelang dit nog gaat duren.!!!
        Hoi Plouffe,

        Ik heb zojuist contact gehad met de administratie en de betaling zal per direct worden omgezet op factuur. Verder zal ik het de komende tijd nog even in de gaten houden.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X