Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Uitval internet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Uitval internet

    Hallo
    Ik heb de laaste tijd steeds last van uitvallen internet .
    Gisteren zaterdag ..de hele middag geen internet
    Vandaag Zondag om 10 uur geen internet
    Van de week zeker 6 keer gebeurd .
    Ik krijg een gevoel dat iemand mijn internet weg trekt ,Kan dat?
    Ik wordt dit zo spuug zat.
    Ik heb al een keer gebeld en toen werd er gezegd ..het lijkt wel of er een andere router tussen zit.
    Als dit zo blijft denk ik dat ik overstap naar een andere provider.

  • #2
    Zit er ook een router tussen? Of alleen een Modemrouter van ZeelandNet?

    Reageer


    • #3
      Ik heb een modum van Zeelandnet en er zit een router tussen
      Maar ik heb vanmorgen weer gebeld en er komt een monteur kijken
      want ik ben de enige in dit blok zonder Internet.
      Dus we wachten maar af.

      Reageer


      • #4
        Beste chricor, als er een monteur wordt gestuurd is dat natuurlijk mooi.
        Op dit forum worden bij vergelijkbare problemen aangeraden om de 'SPI firewall' op 'off' te zetten in het modem. Dat is te vinden in de security-instellingen die je via http://192.168.11.1 kan vinden.

        Als je vraag is beantwoord (of zal worden opgelost door een monteur) zou je dan even op 'beste antwoord' willen klikken om aan te geven dat je geen antwoord meer hoeft te krijgen? Dank je wel!

        Reageer


        • #5
          De monteur is geweest ,mijn modum was prima en mijn router ook.Maar hij denkt dat het aan de kabel ligt.Deze was sterk verouderd en hij kon er bijna niet bij omdt hij zo kort was.Nu moet ik wachten op een andere monteur die een nieuwe kabel komt plaatsen.Moeten ze met een hoogwerker komen omdat ik 4 hoog woon.Dus maar weer afwachten.Gisteravond gelukkig heel de avond Internet gehad.

          Reageer


          • #6
            Hi Chricor
            Heb je nieuwe kabel gekregen?
            Is het bij jou opgelost of ben je naar andere provider gegaan?

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X