Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sip instellen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Sip instellen

    Hallo kan ik ook een sip nummer (instellingen) toevoegen aan het modem van zeelandnet / of een voip telefoon aansluiten.
    Ik bel nu vaak via Voipbuster via de pc maar wil eigenlijk van mijn vaste telefoon nummer af en dan vast via voipbuster gaan bellen.

    Vr Gr Ad

  • #2
    Zie welke toestellen kan ik aansluiten op het modem.

    SIp ( VoIP-telefoons ) kunnen we toch volgens mij rangschikken onder Carrier Select?
    Carrier (Pre)Select diensten worden niet ondersteund op het netwerk van ZeelandNet.

    Reageer


    • #3
      Ja maar een carrier select bel je eerst een nummer en dan het telefoonnummer.
      Ik heb gewoon een telefoonnummer die niets kost. Ooit gekregen in de tijd dat gratis nog echt gratis was :-)
      Deze wil ik nu koppelen aan een voip telefoon maar kan ik die zondemeer aansluiten op het modem van Zeelandnet.

      Gr Ad

      Reageer


      • #4
        Vereisten toestel:
        Is uw apparatuur geschikt?
        Vrijwel alle analoge telefonieapparatuur werkt goed samen met ZeelandNet Digitale Telefonie. Niet alleen (draadloze) telefoontoestellen maar ook faxapparatuur en huiscentrales. Voor het functioneren van nummerherkenning dient de nummermelder of telefoon met display geschikt te zijn voor FSK1. Hetzelfde geldt voor voicemailmelders.
        Apparatuur die niet (goed) samen werkt met ZeelandNet Digitale Telefonie zijn telefoontoestellen van het merk Startel, ISDN apparatuur, toestellen met draaischijf en speciale internettelefonie en Carrier-Preselect toestellen. De werking van huis(alarm)installaties en persoonsalarmering wordt niet gegarandeerd.

        Reageer


        • #5
          Je kan helaas geen eigen VoIP / SIP instelling toevoegen of wijzigen in het modem van Zeelandnet.

          Indien je met je vaste telefoon gebruik wil maken van de diensten van Voipbuster dan kan je bijvoorbeeld een Gigaset N300A aangeschaffen (http://tweakers.net/pricewatch/28975...-n300a-ip.html)
          Deze kan je aan een vast DECT toestel koppelen in je huis.

          Zou zelf overigens kiezen voor FreeVoipdeal (https://www.freevoipdeal.com/calling_rates#/#letter-N) deze is een stukkie goedkoper als Voipbuster.

          Reageer


          • #6
            Bedankt Poldertrol en Jeroen06 voor julie reactie ik ga het bekijken.

            Vr Gr Ad

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door antirommel
              Hallo kan ik ook een sip nummer (instellingen) toevoegen aan het modem van zeelandnet / of een voip telefoon aansluiten.
              Ik bel nu vaak via Voipbuster via de pc maar wil eigenlijk van mijn vaste telefoon nummer af en dan vast via voipbuster gaan bellen.

              Vr Gr Ad
              Onderwijl een http://www.voipshop.nl/grandstream-h...-fxs/pid=27479 gekocht aangesloten en die werkt prima.
              Vr Gr Ad

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X