Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Abonnementskosten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Abonnementskosten

    Wat zijn mijn maandelijkse kosten voor TV, internet en telefoon? In hoeverre is een all in one abonnement voor mij interessant?
    Problemen met ontvangst digitale TV zijn nog steeds niet opgelost.

  • #2
    Een Alles-in-1 abonnement is sowieso goedkoper dan losse onderdelen samen ( Internet + Telefonie). Momenteel sneller dan los Internet abonnement.
    Dus als je nu al Internet en Telefonie afneemt, is een Alles-in-1 pakket goedkoper.

    Je kunt kiezen uit 3 pakketten voor alles in 1: http://www.zeelandnet.nl/abonnementen/alles-in-1/

    Maak eens een nieuwe vraag aan voor je problemen met de ontvangst van Digitale TV. Ik zie namelijk onder wsnuverink geen item hierover.
    Omschrijf je problemen eens nader ( blokjes?/zenders door elkaar?) etc.)
    Geef aan verder aan op welke zenders je deze problemen ondervindt.
    Wat je zoals gedaan hebt om het op te lossen.
    welke tv /decoder /smart je hebt.
    Welke tv / welke decoder of smartcard je hebt.
    Wat je verder al gedaan hebt.

    Zo je al een item aangemaakt had, post er een reactie in en dan komt het weer bovenaan te staan.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Poldertrol
      Dus als je nu al Internet en Telefonie afneemt, is een Alles-in-1 pakket goedkoper.
      Dat gaat niet bij Delta. Geen internet zonder een kabelabonnement. Ik heb hier al eens voor gebeld, maar dat is niet mogelijk (zeggen ze...). Belachelijk, want volgens mij is dat koppelverkoop en is dat onwettig cq. illegaal!!

      Reageer


      • #4
        Volgens een moderator was dit wel mogelijk, maar ik kan het bericht hierover even niet meer terug vinden.

        Reageer


        • #5
          r0n, het antwoord 'het kan niet' is hier te lezen.

          Ik vertaal 'het kan niet' als 'DELTA heeft geen product in het portfolio met alleen internet en bellen', oftewel ZeelandNet kan pas diensten leveren als DELTA eerst een kabelabonnement heeft geleverd. Ook al zijn beide onderdeel van hetzelfde bedrijf.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door MoGu
            Oorspronkelijk gepost door Poldertrol
            Dus als je nu al Internet en Telefonie afneemt, is een Alles-in-1 pakket goedkoper.
            Dat gaat niet bij Delta. Geen internet zonder een kabelabonnement. Ik heb hier al eens voor gebeld, maar dat is niet mogelijk (zeggen ze...). Belachelijk, want volgens mij is dat koppelverkoop en is dat onwettig cq. illegaal!!

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Frans
              Wat Poldertrol zegt, klopt. Je kunt zonder kabelabonnement van Delta geen internet van Zeelandnet gebruiken.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door r0n
                Volgens een moderator was dit wel mogelijk, maar ik kan het bericht hierover even niet meer terug vinden.
                Ja,r0n is inderdaad eens voorbij gekomen, maar dat zou onmogelijk gemaakt worden.

                r0n, 'k denk dat je dit item? bedoelde?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door wsnuverink
                  Wat zijn mijn maandelijkse kosten voor TV, internet en telefoon? In hoeverre is een all in one abonnement voor mij interessant?
                  Problemen met ontvangst digitale TV zijn nog steeds niet opgelost.

                  Reageer


                  • #10
                    In Augustus gaat DELTA de abonnementen fors verhogen,wat dus ook betekent dat het bestaande ook automatisch verhoogd wordt, en daar kan men niets aan doen volgens Delta

                    Reageer


                    • #11
                      Ja, hoor als je het niet zint, stap je op.
                      Opzegtermijn 1 mnd na aflopen contract.

                      Ook Ziggo verhoogt de tarieven: http://tweakers.net/nieuws/103053/zi...pakketten.html

                      Zo ook KPN: http://www.kpn.com/prive/tv-internet...ziging2015.htm

                      Reageer


                      • #12
                        Problemen met digitale tv worden ook niet opgelost. Ze zeggen gewoon dat het probleem bij jezelf ligt!!
                        Ik heb ook blokjes en stilstaand beeld. Begon van de een op andere dag terwijl ik nergens aan heb gezeten of veranderd! Ik heb hier al contact over gehad met Delta maar die zeggen dat het signaal goed binnen komt bij mij. Nu zie ik ook dat het Premium abonnement naar 100 mb gegaan is. Ik heb zelf een breedband Premium maar ook telefoon en tv. Ik heb geen alles in 1 maar ik snap dan ook weer niet waarom mijn internet niet naar 100 mb is gegaan!

                        Reageer


                        • #13
                          Denman, je komt later dit jaar ook aan de beurt.
                          De verhoging wordt gefaseerd ingevoerd.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Poldertrol
                            r0n, 'k denk dat je dit item? bedoelde?
                            Nee, hier staat (tot mijn verbazing) wel, dat je de internet aansluiting mag delen met je buren ..........

                            Reageer


                            • #15
                              r0n: deze quote doelde ik op
                              Oorspronkelijk gepost door Frans
                              Dus kortom, internet van ZeelandNet zonder kabelabonnement bij Delta is niet mogelijk... Tenzij er wel kabelsignaal wordt geleverd, maar er niet voor wordt betaald. In dat geval is de kans groot dat het signaal binnenkort alsnog afgesloten zal worden.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X