Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Welke modems gaat ZeelandNet de komende tijd vervangen?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Frans, mooi verhaal, maar ben het op een aantal punten oneens met je.

    a. Je krijgt inderdaad dezelfde snelheid, maar het bruikleenmodem kent geen WIFI. Dus wel degelijk minder waar voor hetzelfde geld.
    b. veel klanten hebben inderdaad een router, maar deze raakt bij veel klanten ook inmiddels gedateerd en kan de nieuwe snelheden soms niet aan.
    c. ZeelandNet rolt een sneller netwerk uit. 1 van de redenen is dat er bij de klant steeds meer draadloze apparaten in huis komen. En ja dan houden veel klanten dus voorlopig een modem dat niet draadloos is. Bellen/Internet is op zich al behoorlijk prijzig.
    d. Een nieuwe router is behoorlijk duur, dat komt er voor de ene klant wel bij en voor de ander niet
    e. Dan komt er straks nog de aangekondigde abonnementsverhoging bij. Deze geldt toch ook ook de klanten van een niet-draadloos modem? 'k Krijg er een gevoel van voorfinanciering bij.
    f. Natuurlijk gaan nieuwe klanten voor. Dat weten we inmiddels ook op financieel gebied, maar zou dat ook hiervoor weer een reden kunnen zijn.

    Reageer


    • #17
      Jij mag het niet met me eens zijn. De vraag van dit topic lijkt me echter beantwoord en het lijkt me niet wenselijk om een discussie hierover te voeren. Bij deze gaat er dus een slotje op.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X