Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Tarieven Zeelandnet Telefonie

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Tarieven Zeelandnet Telefonie

    Ik vraag me af waarop de ZeelandNet Digitale telefonie-tarieven gebaseerd zijn. De 9 cent/min voor vast en mobiel is vandaag de dag namelijk nogal hoog, zeker in de tijd van goedkope VoIP/SIP diensten en providers met lagere telefoontarieven. Ook zou ik graag willen weten hoe het komt dat een oproep naar de VS(Vast + mobiel 4 cent) goedkoper is dan een nationaal telefoongesprek(9 cent).

  • #2
    Hallo Tim,

    De tarieven van het bellen naar vast en het bellen naar mobiel zijn gelijk getrokken omdat er steeds meer mensen bellen vanaf een vaste lijn naar mobiele nummers in plaats van naar vaste nummers.

    Op deze website zie je de verschillende tarieven van de verschillende providers.

    Als je veel belt dan is het altijd mogelijk een Bellen Altijd of een Bellen Avond/Weekend aan te schaffen. Je betaalt dan een vast bedrag per maand en kunt dan onbeperkt bellen tijdens de periode die voor het abonnement staat.

    Er zijn landen waar het bellen goedkoper is dan in Nederland. Dit zorgt ervoor dat je dan voor het bellen van Nederland naar bijvoorbeeld een Verendigde staten minder betaalt dan voor een gesprek in Nederland.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Zit zelf bij provider Belbenelux: voor en de diverse landen bel ik 1 jaar lang.

      Reageer


      • #4
        Tjee, wat duur allemaal. Bel zelf voor 0,005 c/pm (halve cent) naar alle landen vast en mobiel zonder starttarief. Per jaar ben ik maximaal 15 euro kwijt inclusief telefoonnummer.

        Oorspronkelijk gepost door Caroline
        Hallo Tim,

        De tarieven van het bellen naar vast en het bellen naar mobiel zijn gelijk getrokken omdat er steeds meer mensen bellen vanaf een vaste lijn naar mobiele nummers in plaats van naar vaste nummers.

        Op deze website zie je de verschillende tarieven van de verschillende providers.

        Als je veel belt dan is het altijd mogelijk een Bellen Altijd of een Bellen Avond/Weekend aan te schaffen. Je betaalt dan een vast bedrag per maand en kunt dan onbeperkt bellen tijdens de periode die voor het abonnement staat.

        Er zijn landen waar het bellen goedkoper is dan in Nederland. Dit zorgt ervoor dat je dan voor het bellen van Nederland naar bijvoorbeeld een Verendigde staten minder betaalt dan voor een gesprek in Nederland.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X