Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

USB poort op Wi-Fi modem 3940

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• USB poort op Wi-Fi modem 3940

In de installatiehandleiding van bovengenoemd modem staat vermeld dat de USB- en de Tel2-aansluiting niet actief zijn. In met modem is echter wel een map "storage" beschikbaar, waarin je bestanden kunt plaatsen.
    In hoeverre is dit veilig/toegestaan en hoe groot is de beschikbare ruimte, want dat kan ik dan weer niet zien?

Waar zie je die ruimte ?

Er zit wel een bugje in de software, wanneer je de inlog naam veranderd van "beheer" in iets anders, dan wordt dit na enige dagen vanzelf toch weer "beheer".
    Het wachtwoord blijft wel bewaard .......

Reageer

Als ik via de verkenner "netwerk" open, zie ik "Cisco-LVG" en daarin bevind zich de map "storage", waarin ik bestanden kan opslaan.

Reageer

Even op onderzoek uitgegegaan.
        Cisco-LVG heeft ook een eigen IP adres: 192.168.11.12 (bij mij).
        Heb jij al geprobeerd om er een USB stick in te steken?

Reageer

Nee, heb ik niet. Maar aangezien in handleiding al staat aangegeven dat die poort standaard is geblokkeerd, zal dat denk ik inderdaad ook wel zo zijn. Snap alleen niet, dat je daar dan toch bestanden kan parkeren.

Reageer

Dat heb ik (nog) niet geprobeerd, mogelijk is de vrije ruimte 0kb ?

Reageer

Even wat uitgeprobeerd en kan daar toch 13kb Kwijt :-) maar dan houd het ook wel op. Gaat niet lukken om daar m'n backups te parkeren dus!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door r0n
                Ik ontdek op mijn huiselijke netwerk Cisko-lvg;

Wat is de functie hiervan,de storage is leeg ;ik wilde deze site verwijderen ,dus Cisko,maar dat lukt niet!

Graag info!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door oktagon
                  Oorspronkelijk gepost door r0n
                  Ik ontdek op mijn huiselijke netwerk Cisko-lvg;

Wat is de functie hiervan,de storage is leeg ;ik wilde deze site verwijderen ,dus Cisko,maar dat lukt niet!

Graag info!

Reageer

Reageer

@oktagon

Op welk tabblad in het modem zie je dat staan? Er zit inderdaad een loze usb poort op het modem. Deze doet dus helemaal niets en er kan ook niets op aangesloten worden.
                      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Caroline
                        Er zit inderdaad een loze usb poort op het modem. Deze doet dus helemaal niets en er kan ook niets op aangesloten worden.
                        dit is iets te kort door de bocht
                        die usb-poort is echt niet loos en je kunt er wel degelijk een usb-stick o.i.d. op aansluiten, mits het modem niet in bridge staat. het aangesloten medium verschijnt in Windows en MacOS en zelfs op m'n smart TV als Cisco-lvg.
                        of het betrouwbaar werkt, weet ik niet. en daardoor is het wellicht niet echt bruikbaar.
                        en daarom ondersteunt Delta / Zeelandnet dit niet.

Reageer

@fred44nl

Dank je wel voor het volledige antwoord De poort is dus niet te gebruiken.
                          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Werkt overigens wel om je telefoon aan op te laden. :P

Reageer

Oorspronkelijk gepost door TimH
                              Werkt overigens wel om je telefoon aan op te laden. :P
                              Maar zelfs met een domme meter betaal je dan toch uiteindelijk zelf die stroom

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X