Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Abonnement vraag ..

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Abonnement vraag ..

    Ik heb op dit moment een Alles-in-1 Premium (2 jaar) abonnement met daarin dus vaste telefonie, abonnement loopt af op 1-6-2015. Bij afsluiten van dit abonnement hebben mijn toenmalige partner en ik hiervoor gekozen omdat het onderling bellen naar andere Zeelandnet gebruikers (haar ouders) dus gratis is. Aangezien ik op dit moment nauwelijks gebruik meer maak van vaste telefonie vroeg ik mij af of het mogelijk is om het abonnement te wijzigen in een abonnement met alleen internet en digitale tv? Of moet ik hiervoor 2 aparte abonnementen aanschaffen? Aangezien ik verder tevreden ben over Zeelandnet zie ik verder geen noodzaak om over te stappen.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door faaman
    Ik heb op dit moment een Alles-in-1 Premium (2 jaar) abonnement met daarin dus vaste telefonie, abonnement loopt af op 1-6-2015. Bij afsluiten van dit abonnement hebben mijn toenmalige partner en ik hiervoor gekozen omdat het onderling bellen naar andere Zeelandnet gebruikers (haar ouders) dus gratis is. Aangezien ik op dit moment nauwelijks gebruik meer maak van vaste telefonie vroeg ik mij af of het mogelijk is om het abonnement te wijzigen in een abonnement met alleen internet en digitale tv? Of moet ik hiervoor 2 aparte abonnementen aanschaffen? Aangezien ik verder tevreden ben over Zeelandnet zie ik verder geen noodzaak om over te stappen.
    Beste Faaman, welkom op het forum.

    Een alles-in-1 is (na einde van het contract, in dit geval 2 jaar) in zulke gevallen eenvoudig weer te wijzigen naar een los internet abonnement. Het alles-in-1 abonnement wil alleen maar zeggen dat je nog iets goedkoper uit bent dan wanneer je alles diensten los zou hebben. Dat voordeel vervalt als er 1 dienst (in dit geval telefoon) uitvalt. Dus in dat geval wijzigt het abonnement naar een internetabonnement en vervalt de telefoon. Dit kun je eenvoudig regelen door even te bellen met de klantenservice op 0113-377770. Het zou handig zijn als je dan je relatienummer bij de hand hebt.

    Fijn om te horen dat je verder tevreden bent!

    Reageer


    • #3
      Dag Frans, hartelijk dank voor je snelle reactie. Tegen die tijd zal ik wel contact opnemen met de klantenservice om het te wijzigen en dan ga ik er van uit dat het goed komt

      Reageer


      • #4
        Even weer een reactie van mijn kant, ik heb gezien dat er nu nieuwe abonnementen zijn met alleen tv en internet. Naar aanleiding van originele vraag vroeg ik mij dus af of dit voor mij dus ook een optie kan zijn? En of het evt. mogelijk is om bijvoorbeeld naar een lager abonnement over te stappen? Einde looptijd (PIP) is 10-5-2015 volgens de pagina.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door faaman
          Even weer een reactie van mijn kant, ik heb gezien dat er nu nieuwe abonnementen zijn met alleen tv en internet. Naar aanleiding van originele vraag vroeg ik mij dus af of dit voor mij dus ook een optie kan zijn? En of het evt. mogelijk is om bijvoorbeeld naar een lager abonnement over te stappen? Einde looptijd (PIP) is 10-5-2015 volgens de pagina.
          Hoi Faaman,

          Uiteraard is dat een optie. Die abonnementen zijn ook voordelig, maar hebben geen vaste telefoonaansluiting meer. Wel heeft een premium (en hoger) abonnement de mogelijkheid om terug te kijken en op te nemen, en met een budget of instap abonnement heb je dat niet. En je kunt verder up of downgraden wanneer je wil aangezien de minimale looptijd al verstreken is.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Frans
            Oorspronkelijk gepost door faaman
            Even weer een reactie van mijn kant, ik heb gezien dat er nu nieuwe abonnementen zijn met alleen tv en internet. Naar aanleiding van originele vraag vroeg ik mij dus af of dit voor mij dus ook een optie kan zijn? En of het evt. mogelijk is om bijvoorbeeld naar een lager abonnement over te stappen? Einde looptijd (PIP) is 10-5-2015 volgens de pagina.
            Hoi Faaman,

            Uiteraard is dat een optie. Die abonnementen zijn ook voordelig, maar hebben geen vaste telefoonaansluiting meer. Wel heeft een premium (en hoger) abonnement de mogelijkheid om terug te kijken en op te nemen, en met een budget of instap abonnement heb je dat niet. En je kunt verder up of downgraden wanneer je wil aangezien de minimale looptijd al verstreken is.
            Hoi Frans, dank voor je snelle en duidelijke reactie. Ik zal mezelf nog eens verdiepen in wat de mogelijkheden zijn. Terugkijken en opnemen maak ik eigenlijk op dit moment ook geen gebruik van, dus ik kan nog niet zeggen dat ik het mis.

            Reageer


            • #7

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X