Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bereik klantenservice

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bereik klantenservice

    hallo ben al twee uur bezig de klantenservice te bellen om mijn dig telefoon op te zetten. Lukt niet, wat is het adres anders doe ik het wel schriftelijk.

  • #2
    jammer dat je de Klantenservice niet kan bereiken?

    Maar stel je vraag eens hier.
    Misschien is er iemand onder de Forummers die je erbij kan helpen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door jacomien
      hallo ben al twee uur bezig de klantenservice te bellen om mijn dig telefoon op te zetten. Lukt niet, wat is het adres anders doe ik het wel schriftelijk.
      Hoi Jacomien,

      Welkom op het forum.

      Wat probeer je precies te doen met de telefoon? En wat voor telefoon is het?

      Reageer


      • #4
        Jacomien bedoelt misschien 'op te zeggen', gezien de verwijzing naar schriftelijk reageren. Maar zonder reactie van Jacomien zelf is dat lastig met zekerheid te zeggen.

        Reageer


        • #5
          Jacomien had het Forum gevonden.
          'k Heb haar verzocht haar vraag hier te stellen!
          Wellicht dat ze op het Forum ook geholpen had kunnen worden.

          Reageer


          • #6
            Ook ik heb dit probleem hoor als je belt dan duurt het meestal erg lang minimaal 20min en dan een poos terug krijg je steeds het liedje van Bluf (daar aan de kust) wel een leuk liedje natuurlijk maar daar koop je niets voor jammer dat er geen snellere reactie kan komen maar ja het is druk met storingen misschien maar is niet iets wat bij zeelandnet alleen voorkomt hoor ook bij alle andere providers is dat het zelfde liedje
            alleen daar heb je wel 24uurs hulp 7dagen p/w voor zelfde prijs zou misschien een optie zijn

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door jackvdriel
              Ook ik heb dit probleem hoor als je belt dan duurt het meestal erg lang minimaal 20min en dan een poos terug krijg je steeds het liedje van Bluf (daar aan de kust) wel een leuk liedje natuurlijk maar daar koop je niets voor jammer dat er geen snellere reactie kan komen maar ja het is druk met storingen misschien maar is niet iets wat bij zeelandnet alleen voorkomt hoor ook bij alle andere providers is dat het zelfde liedje
              alleen daar heb je wel 24uurs hulp 7dagen p/w voor zelfde prijs zou misschien een optie zijn
              Hoi Jackvdriel,

              Dit topic is nog van januari. Ondertussen hebben we aardig wat mensen erbij en zouden de wachttijden niet zo extreem lang meer moeten zijn.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X