Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kun je ook 2 telefoonnummers op 1 adres hebben?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kun je ook 2 telefoonnummers op 1 adres hebben?

    Kan je ook 2 telefonie aansluitingen op 1 adres hebben ?

    met 1 abonnement of moet je dan 2 abonnementen nemen ?

  • #2
    Bedoel je werkelijk 2 aansluitingen? zoja dit kan doormiddel van bijvoorbeeld meerdere handsets.
    Of over je bestaande binnenhuis bekabeling.
    Als je meerdere nummers bedoeld kan dit wel maar dan moet je ook 2 modems hebben dus 2 abonnementen.

    Reageer


    • #3
      Ja ik bedoel 2 nummers. Dus als ik goed begrijp zijn er 2 modems nodig. Kan ik die op 1 kabel aansluiting zetten?

      Reageer


      • #4
        Ja, dat kan, en valt onder maatwerk.
        Klik hier voor meer informatie daarover.

        Reageer


        • #5
          Oke,

          Nog een vraag. Als ik overstap naar Zeelandnet Telefonie, kan dan een willekeurig nummer van de ISDN overgenomen worden of alleen het hoofdnummer?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door paulb
            Oke,

            Nog een vraag. Als ik overstap naar Zeelandnet Telefonie, kan dan een willekeurig nummer van de ISDN overgenomen worden of alleen het hoofdnummer?
            In de link staat: LET OP: Het is alleen mogelijk om het hoofdnummer van uw isdn-aansluiting mee te nemen. Voor het tweede telefoonnummer krijgt u een nieuw nummer van ZeelandNet. Beantwoordt dit jouw vraag?

            Groeten,

            Kees

            Reageer


            • #7
              voor vaste telefonie zou het mogelijk moeten zijn om een 2e telefoonummer aan te vragen :@ ( Voor abonnementen "Avond Weekend" en/of "Altijd"

              Reageer


              • #8
                Ik vind het trouwens wel vreemd dat je voor een tweede nummer een ander modem moet krijgen. Dat is energieverspillend en milieuonvriendelijk. Alle VoIP-modems hebben twee poorten die gebruikt kunnen worden en technisch is het prima mogelijk om deze allebei te gebruiken, Ziggo en SKV doen het immers ook. Kan iemand mij uitleggen waarom dat op deze manier moet?

                Reageer


                • #9
                  kunnen ze ons dubbel kaalplukken..!! :@ :@

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X