Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

snelheid internet veel te traag

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • snelheid internet veel te traag

    Heb een internet snelheids test gedaan en die komt uit ok 17 mbs ik heb een abonnement premium en dat zou moeten zijn 60 mbs hoe kan dit.

  • #2
    Ligt er een beetje aan waar en hoe de test is gedaan.
    Bedraad of draadloos?
    rechtstreeks op het modem of nog een router ertussen?
    wellicht nog andere zaken op de achtergrond die bandbreedte pakken zoals torrents?
    en natuurlijk: waar doe je de test?

    probeer als eerste om rechtstreeks bekabeld te testen op de speedtest pagina terwijl je geen andere programma's hebt draaien.

    Als dat goed werkt kan je verder in je netwerk gaan zoeken

    Reageer


    • #3
      Hoi Marco
      Dank voor je reactie ik begrijp dat dit voor mij als computerleek te ingewikkeld is ,ik laat wel iemand komen die dit voor me doet.

      Reageer


      • #4
        Heb hier ook een Premium ABO Heb de volledige snelheid 60 en 6 up het laatste alleen zou deze iets sneller mogen ben heel tevreden :-) maar jou probleem Is heel makelijk te testen hoor, draadloos kan verschillen in snelheid werkt hier met een pc en een macbook deze geeft draadloos de volle snelheid net als met een kabel erachter,op de pc is dat minder dat komt waarschijnlijk dat je netwerkaart geen N functie ondersteund.
        De N functie kan je vinden in je wifi modem.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X