Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

SSD via USB aansluiten op Nokia XS-2426G-B lukt niet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • SSD via USB aansluiten op Nokia XS-2426G-B lukt niet

    Ik heb sinds half december een Nokia XS-2426G-B glasmodem via Delta en ik probeer hier al een hele tijd een externe ssd op aan te sluiten via de USB poort.
    Volgens de handleiding is het een kwestie van aansluiten en dan zou de schijf getoond moeten worden, maar helaas.
    Het maakt niet uit welk bestandssysteem ik gebruik. ik heb geprobeerd met NTFS, FAT32 en exFAT, maar het werkt allemaal niet.
    BIj de helpdesk van Delta kom ik ook niet verder. Eerst krijg ik te horen dat de usb poort zou zijn uitgeschakeld en wanneer ik vraag waarom dat dat zo is, is het antwoord dat het zou moeten werken, maar dat de helpdesk geen ondersteuning biedt op de usb functionaliteit. met andere woorden, zoek het zelf maar uit.
    Op internet is ook niet veel te vinden over dit onderwerp en van de handleiding wordt ik dus ook niet wijzer. Ik heb wel 1 bericht op tweakers gevonden van een jaar geleden, waarin een screenshot staat van een usb schijf zichtbaar in dit modem, maar daar staat helaas niet bij hoe dat gedaan is.

    hopelijk heeft hier iemand een idee hoe dit voor elkaar te krijgen, want ik wil eigenlijk geen extra hardware zoals een NAS o.i.d. gaan aanschaffen.


  • #2
    Dat gaat niet lukken op dit modem met de Delta firmware, deze opties zijn uitgezet.

    Niet dat de mogelijkheden uitgebreid zijn in de originele firmware, enkel ftp en sftp is mogelijk waarmee je dus bestanden zou kunnen downloaden, dus zeker geen NAS functionaliteiten.
    Laatst bewerkt door reddwarf; 17 Feb 2024, 17:32.

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X