Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Tekst op mijn kladblok

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Tekst op mijn kladblok

    Wanneer ik een stukje tekst kopieer en wil afdrukken via plakken en printen van de tekst verschijnt dit staand (onder elkaar) op het papier.
    Graag had ik dit liggend. (naast elkaar).

    Hoe kan ik dit wijzigen ?

    BVD voor de reactie
    Martin

  • #2
    Zoals ik uw vraag begrijp, wilt u verschillende teksten naast elkaar in Kladblok plaatsen en dan afdrukken op papier, of gaat het om één stukje tekst? Het is in het Kladblok volgens mij niet mogelijk teksten zodanig te redigeren dat verschillende stukken tekst naast elkaar komen te staan. In het kladblok heeft het redigeren van teksten altijd betrekking op alle tekst, slechts de ‘afdrukstand’ van tekst van de gehele pagina kan worden gewijzigd, waarvoor twee opties beschikbaar zijn: ‘Staand’ of ‘Liggend’. In de app Kladblok; selecteer in het menu [ Bestand] het submenu-item [Pagina instelling] , selecteer in de dan verschenen dialoog box onder het kopje ‘Afdrukstand’ de optie [Liggend]. Deze beide opties zijn ook bereikbaar via het menu [Bestand], dan het submenu-item [Afdrukken], selecteer in de dan verschenen dialoog box het submenu-item [Voorkeurinstellingen] en kies onder het kopje 'Afdrukstand' de gewenste optie 'Liggend' of 'Staand'.
    Laatst bewerkt door spunsjketa; 14 Feb 2024, 14:23.

    Reageer


    • #3
      Kan misschien ook te maken hebben met automatische terugloop (evt. in combinatie met een gekozen groot lettertype)?

      https://id.nl/huis-en-entertainment/...ndows-kladblok

      Reageer


      • #4
        ik denk in pagina instelingen.
        Of anders via deze link
        https://onlinetexttools.com/join-text
        Bijgevoegde bestanden

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X