Krijg de omvormer zonnepalen niet meer op internet aangesloten sinds gebruik glasvezel modem
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Omvormer zonnepan elen. En Nokia XS-2426G-B
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Harmsanstra Bekijk berichtKrijg de omvormer zonnepalen niet meer op internet aangesloten sinds gebruik glasvezel modem
Helaas geen passend antwoord dus voor je. Hopelijk komt er iemand met een passend antwoord voor je.
Succes.
-
Ik heb het zelf ook ondervonden. Je nieuwe wifi modem staat staat waarschijnlijk enkel op 5 GHz en omvormer zend uit op 2,4 GHz. In de handleiding van het modem staat hoe je 2,4 moet activeren. Je kan dat controleren op je telefoon bij netwerken er moet dan twee netwerken van je staan .
- 1 Like
Reageer
-
Bovenstaande klopt. Het probleem zit hem waarschijnlijk in 5ghz en 2.4ghz. Koste bij mij ook wat moeite en uiteindelijk heb ik de 5ghz verbinding tijdelijk uitgezet. Omvormer geïnstalleerd op de 2.4ghz band en daarna de 5ghz weer aangezet.
Ik heb overigens een om omvormer van Growatt. Hoe het bij andere merken werkt weet ik niet exact, maar ik heb gehoord dat het probleem ook bij andere merken daar in zat.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer