Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

LG Magic Remote koppelen aan Amino decoder

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• LG Magic Remote koppelen aan Amino decoder

Hoe kan ik mijn LG Magic Remote (hoort bij TV LG49SK8500PLA) koppelen aan de Amino decoder, zodat ik niet met 2 afstandbedieningen hoef te werken?
    Ik kan de remote wel instellen als universele remote voor de Amino via het LG menu, maar daarna reageren de knoppen op de afstandbediening niet meer in de laatste stap. Ik kan daar ook maar kiezen uit 2 afstandbedieningstypes, die beiden niet werken.

Iemand hiervoor een oplossing?

Volgens mij lukt dat niet heb dit namelijk ook geprobeert maar het werkt niet.
    Heb een smartcard in gebruik want via dat zwarte kastje komt er ook geen 4k binnen van Delta

Reageer

Dat dacht ik al, want de beeldkwaliteit is niet best. Mar zo'n smartcard werkt toch alleen met een Coax kabel? Ik heb juist Delta genomen voor glasvezel. Heeft iemand daar dan een oplossing voor?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Groap Bekijk bericht
        Dat dacht ik al, want de beeldkwaliteit is niet best. Mar zo'n smartcard werkt toch alleen met een Coax kabel? Ik heb juist Delta genomen voor glasvezel. Heeft iemand daar dan een oplossing voor?
        stond er niet bij voor glas

Reageer

Welke beeldkwaliteit is niet best?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Groap Bekijk bericht
            Hoe kan ik mijn LG Magic Remote (hoort bij TV LG49SK8500PLA) koppelen aan de Amino decoder, zodat ik niet met 2 afstandbedieningen hoef te werken?
            Ik kan de remote wel instellen als universele remote voor de Amino via het LG menu, maar daarna reageren de knoppen op de afstandbediening niet meer in de laatste stap. Ik kan daar ook maar kiezen uit 2 afstandbedieningstypes, die beiden niet werken.

Iemand hiervoor een oplossing?
            Ik heb een Broadlink RM 4 Pro hub en de bij behorende app. Dit apparaat is qua functie vergelijkbaar met die van de (destijds veel te dure maar ook niet meer verkrijgbare) Harmony van Logitech. Alleen is dit veel goedkoper en ook veel slimmer. Afstand bedieningen waarvan de functies niet in een database van Broadlink voorkomen kunnen door de Broadlink zelf worden geleerd. Het resultaat is een app op je Android en/of iOS telefoons waarin alle commando codes van al je afstand bedieningen zijn opgenomen en je al die apparaten met je telefoons kunt bedienen. De Broadlink kan IR als RF afstand bedieningen leren. Heb je toevallig ook nog een Amazon Echo (dot) 4 of hoger dan kun je de apparaten, waarvan de Broadlink de commando codes kent, met je stem bedienen, zij het in de Engelse taal; Google verstaat wel Nederlands maar luistert niet goed, Amazon verstaat geen Nederlands maar luistert verdraaid goed.

Reageer

Ik heb de 65G1RLA en daar is het wel mee gelukt. Je moet op de lg in het menu van universele remote de decoder selecteren als zijnde caiway decoder en de tv geeft dan de optie om juiste frequentie erbij te zoeken. Ik gebruik nu enkel de lg remote. Menu voor gids en terugkijken zijn wat verstopt via die remote, maar alles Is te bedienen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X