Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Einde tijdperk

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Einde tijdperk

Einde tijdperk van Windows 7. Windows 8.1 wordt niet meer ondersteunt.
    Naast het stoppen van de extra ondersteuningsperiode voor de betreffende besturingssystemen, stopt binnenkort ook de ondersteuning van Microsoft Edge op Windows 7 en 8.1. Microsoft Edge versie 109 is de laatste update van de browser voor de verouderde software; daarna blijft de browser gewoon functioneren maar komen er geen beveiligings- en functie-updates meer voor uit. Dit kan voor beveiligings- en compatibiliteitsproblemen zorgen. Naar verluidt gebeurt dit in februari ook met Google Chrome.

Voor de gebruikers die een bron willen; https://nl.hardware.info/nieuws/8392...indows-7-en-81

Heb een paar weken geleden mijn oude Windows 8.1 systeem via de website van MicroSoft geupgradet naar Windows 10. Ging nog gewoon gratis en was binnen een half uur gepiept.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JeeBee Bekijk bericht
      Heb een paar weken geleden mijn oude Windows 8.1 systeem via de website van MicroSoft geupgradet naar Windows 10. Ging nog gewoon gratis en was binnen een half uur gepiept.
      Windows 11 er al... Ik zou nooit blijven hangen in een verouderde versie. De ondersteuning voor software en updates is sowieso minder.
      Daardoor zijn er altijd beveiligingsrisico's. Het is dat Microsoft zelf de stekker uit IE11 heeft gehaald. Je moet ze de kost geven die het nog in gebruik hadden.

Reageer

Gewoon overgaan naar de Apple nooit geen blauwe schermen meer , veel stabieler en prima beveiligd .
        Al 15 jaar apple en nog nooit geen virus of andere ellende gehad. kost wat hebbie ook wat

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rippertje Bekijk bericht
          Gewoon overgaan naar de Apple nooit geen blauwe schermen meer , veel stabieler en prima beveiligd .
          Al 15 jaar apple en nog nooit geen virus of andere ellende gehad. kost wat hebbie ook wat
          Dus praat je over je Windows ervaringen van 15 jaar geleden? Dus Windows XP of Vista? De tijd heeft niet stil gestaan! Ik heb hier overigens MacBook Pro’s, Mac Mini’s, iPad’s en een iPhone. En zoals met alle SW en HW… er gaat altijd wel eens iets mis. macOS is ook niet foutloos, foutloze software bestaat niet.

Preken voor Apple, Windows, Linux of voor mijn part Z/OS is religie bedrijven. Gebruik dat wat past. Op een server kan dat Linux zijn, maar op clients vind 80% van de mensen Windows erg prettig. En macOS heeft ook zijn plek maar is echt niet voor alles zaligmakend.

Reageer

Gewoon overgaan naar de Apple nooit geen blauwe schermen meer
            Vreemd, mijn MacBook, iPad en iPhone hebben nooit een blauw scherm.
            Weet je zeker dat een een Apple hebt, of is het een schrijffout?

Reageer

Het ging toch over windows , gevalletje begrijpend lezen !!!

Reageer

Het ging toch over windows , gevalletje begrijpend lezen !!!
                Mijn quote ging over "nooit geen blauwe schermen".
                Je zegt dus dat je scherm altijd blauw is..
                Gevalletje begrijpend schrijven!!!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Windows 11 er al... Ik zou nooit blijven hangen in een verouderde versie. De ondersteuning voor software en updates is sowieso minder.
                  Daardoor zijn er altijd beveiligingsrisico's. Het is dat Microsoft zelf de stekker uit IE11 heeft gehaald. Je moet ze de kost geven die het nog in gebruik hadden.
                  Soms moet je wel oude besturingssystemen blijven gebruiken omdat bepaalde hardware anders niet wordt ondersteund.
                  Zo draai ik hier ook nog WindowsXP voor mijn scanner.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Mijn 10 jaar oude Windows 8.1 systeem had een core i7 3770k processor (3e generatie). Voor Windows 11 heb je minimaal een 8e generatie Intel core processor nodig. Vandaar dat ik alleen naar Windows 10 kon upgraden, dat kan nog overweg met oudere processors.

Reageer

Klopt zeker wanneer de PC verouderd is.
                      Randapparatuur vervang ik meestal wel. Een beetje printer/scanner kost evenveel als een inktcartridge

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                      X