Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Win11 Privacy Fix 2022

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Win11 Privacy Fix 2022

    Win11PrivacyFix 2022 is een zeer betrouwbare en effectieve applicatie waarmee u uw privacy volledig kunt beschermen tegen Microsoft. Het is een krachtige en uitgebreide applicatie die een breed scala aan geavanceerde tools biedt die u volledige veiligheid en controle geven tijdens het gebruik van Windows 11. Het is een handige applicatie waarmee u services op het Windows-besturingssysteem kunt uitschakelen, zoals zoeken op internet, telemetrie, achtergrond-apps, advertentie-ID, camera toegang, agenda toegang, enz. en persoonlijke gegevens van de gebruiker in Windows 11 te voorkomen. Hiermee kunnen verschillende instellingen met een muisklik worden in- of uitgeschakeld.




    Ik gebruik dit al even om te testen maar werkt echt goed.
    Meer mensen met ervaring.
    Ik test een heleboel programma's vind ik leuk.
    Sinds ik dit gebruik komt Edge niet meer terug via via met updates of andere wegen die ze daar gebruiken.

  • #2
    Of geen Microsoft producten gebruiken, dat werkt beter :-)

    Reageer


    • #3
      Of gewoon je gezonde verstand gebruiken. Heb je geen vage app voor nodig die vast zelf ook data van je pikt.

      Reageer


      • #4
        Je doen allemaal of je er verstand van hebben maar je weet nog helemaal niet wat ik weet.
        Heb al meer gezegd praat voor je eigen en niet voor een ander.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Lepelaar Bekijk bericht
          Je doen allemaal of je er verstand van hebben maar je weet nog helemaal niet wat ik weet.
          Heb al meer gezegd praat voor je eigen en niet voor een ander.
          Als je iets nuttigs weet, kun je dat toch gewoon vertellen, hebben anderen er ook iets aan.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
            Of gewoon je gezonde verstand gebruiken. Heb je geen vage app voor nodig die vast zelf ook data van je pikt.
            Weet je wel wat er allemaal wordt verzonden naar Microsoft zonder dat je het weet?
            Je keuze is voor je eigen wat je beveiliging en wat niet maak mij niks uit.
            Ik maak wel de keuze om zulke dingen te testen.
            Ik kan je ook wel zeggen dat er steeds meer van je privacy naar andere partijen gaat zonder je het weet.
            Nu win 11 je verplicht om tpm te genruiken kun je hetzelf helemaal niet meer controleren.
            Daarom dit programma..
            Heb nu een topic aan gemaakt over https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...microsoft-edge
            Daar kun je nog meer lezen over waar ik me met bezig houd.
            Sucees met je keuzes.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X