Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Windows 11 Manager

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Windows 11 Manager

    Windows 11 Manager wie heeft daar ervaring mee.
    Gebruikte altijd een ander programma voor dit soort werk maar dat is volgens defender nu een virus.

    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: fullscreen-300x210.png Bekeken: 0 Grootte: 10,6 Kb ID: 242715

    De cleaner die er in zit werkt beter dan wat ik had verwacht


  • #2
    Je zou eens naar de Microsoft PC Manager kunnen kijken. Laat je niet afschrikken door de Chinese website waar hij te downloaden is, het programma is in het Engels.
    Er zit expres geen registry-cleaner in omdat dat vaak meer stuk maakt dan oplost.
    Microsoft has a PC Manager app to boost PC performance. It’s very similar to CCleaner, with easy options to kill tasks, remove temporary files, and boost performance.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
      Je zou eens naar de Microsoft PC Manager kunnen kijken. Laat je niet afschrikken door de Chinese website waar hij te downloaden is, het programma is in het Engels.
      Er zit expres geen registry-cleaner in omdat dat vaak meer stuk maakt dan oplost.
      Heb je ervaring want dat weet ik allemaal al wat je deeld.

      Reageer


      • #4
        Is CCleaner een optie mss. Of slechte ervaring mee. Persoonlijk heb ik daar goede goede ervaring mee

        Reageer


        • #5
          klik in 10 of 11 op start en tik in: cleanmgr. Klaar.

          Reageer


          • #6
            De vraag is wie heeft ervaring met Windows 11 Manager

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Lepelaar Bekijk bericht

              Heb je ervaring want dat weet ik allemaal al wat je deeld.
              Deze app is nog maar net beschikbaar, hier is een review ervan maar misschien heb je die allang gelezen. Dat artikel is immers al vier dagen geleden geschreven.

              Ik werk vooral op macOS en af en toe op Windows. Zojuist eens geïnstalleerd. Hij zit best goed in elkaar. Jammer dat-ie zichzelf bij 'automatisch opstarten' registreert, gelukkig kun je dat uitschakelen.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X