Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foutmelding PZC website

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Foutmelding PZC website

    Goedemiddag,

    Sinds kort krijg ik een foutmelding als ik naar de PZC website wil (zie bijgevoegde printscreen).
    Ik heb de cookies al gewist, schijfopruiming gedaan en zelfs systeemherstel naar 14 dagen terug, omdat ik niet meer wist wat ik nog kon veranderen.
    Ook de add-on "I don't care about cookies" heb ik tijdelijk uitgezet.

    Alles werkt verder prima, alleen de PZC website ligt dwars op Firefox. Op Edge doet hij het wel.
    Volgens mij is de fout ongeveer tegelijkertijd ontstaan met het wijzigen van de website van Omroep Zeeland.
    Ik werk met W10.

    Iemand een idee wat ik nog kan proberen, behalve dan alleen voor PZC Edge gebruiken?

    Ik ben voor het eerst op het forum, dus als ik iets fout doe alvast mijn excuses



    Bijvoorbaat dank.

  • #2
    Euh..... heb net de oplossing gevonden
    Had even een slim moment en dacht ineens aan een andere add-on die deze moeilijkheden zou kunnen veroorzaken en jawel.
    Als ik "bypass paywalls clean" uitschakel verschijnt de PZC weer

    Nou ja, misschien een tip voor als er meer mensen dit verschijnsel tegenkomen.


    Nog een aanvulling: even zoeken of ik de PZC daar ergens kan toevoegen, zodat ik de add-on niet elke keer hoef uit te schakelen als ik naar de PZC wil. Heb er nooit eerder last van gehad...
    Laatst bewerkt door anomaly; 11 Dec 2021, 14:43.

    Reageer


    • #3
      Gevonden hoe je de site op de lijst krijgt:

      Bijgevoegde bestanden

      Reageer


      • #4
        Prachtige extensie/add-on misschien kun je een issue aanmaken zodat het voor iedereen opgelost wordt?

        Reageer


        • #5
          Daar ga ik zo even naar kijken hoe dat werkt. Dank voor de tip.

          Reageer


          • #6
            Hmmm, je moet een account aanmaken om een issue aan te kunnen maken en daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in

            Reageer


            • #7
              Gebruik je wel de laatste versie v2.4.6.0 want ik zie de fout niet :

              https://gitlab.com/magnolia1234/bypa.../changelog.txt

              Reageer


              • #8
                Da's apart. Ik heb ook versie 2.4.6.0. en geef altijd toestemming om de lijst bij te werken. Misschien dat deze versie dan niet overweg kan met iets anders op de PC. Maar de PZC is hier weer bereikbaar op FF, da's in ieder geval opgelost

                Reageer


                • #9
                  De PZC valt bij mij onder het AD (die staat er wel in) ik gebruik FF 91.4.0esr.
                  Bijgevoegde bestanden

                  Reageer


                  • #10
                    Het AD staat bij mij ook in de lijst en is aangevinkt en ik heb FF 95.0 (32-bits)

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X