Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DVD speler aansluiten op tv

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DVD speler aansluiten op tv

    Ik kom scart aansluitingen tekort en zit nu te kijken of ik de DVD speler op een andere manier kan aansluiten. Ik zag al een kabeltje met 3 tulp stekkers naar HDMI. Dat lijkt mij het beste al zit ik met de kleuren

    Ik heb op de DVD speler geel, blauw, groen en rood. Daarnaast een zwarte en dan audio? rood en wit
    Op de tv heb ik groen, blauw, rood, wit en rood

    Ik kan eventueel ook met een dubbele tulp kabel van goede kwaliteit en dan nog een losse (die heb ik nog liggen aansluiten maar welke kleuren naar waar. Heb geen geel op de tv namelijk
    Bijgevoegde bestanden

  • #2
    Voor video heb je rood,wit en geel nodig. Mijn advies zou zijn een kastje te kopen met 2 scart aansluitingen er zit een schakelaar op om naar scart 1 en 2 te schakelen.
    Via scart heb je een betere beeld kwaliteit.

    Reageer


    • #3
      Maar geel heb ik niet op de tv. wel groen blauw rood wit en rood. En ik hoor andere mensen die zeggen vat AV beter is dan scart en dicht tegen HDMI aan zit. Je kan ook via tulp naar HDMI

      Reageer


      • #4
        Je zou ook eventueel aan een Tulp Composiet AV naar HDMI converter met Universele USB adapter (oplader) kunnen denken.

        Reageer


        • #5
          Oke dan moet ik dus een scart verdeler kopen met 3 scart ingangen voorin totaal 3 scart kabels. Of kan een geel rood wit kabeltje naar HDMI ook? zie bijlage. Of is dat slechtere kwaliteit dan scart?
          Bijgevoegde bestanden

          Reageer


          • #6
            Hier ligt nog een ongebruikte scartsplitter.
            Is dat iets?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door keestramper Bekijk bericht
              Oke dan moet ik dus een scart verdeler kopen met 3 scart ingangen voorin totaal 3 scart kabels. Of kan een geel rood wit kabeltje naar HDMI ook? zie bijlage. Of is dat slechtere kwaliteit dan scart?
              Waarschijnlijk is dit snoertje volgens de foto net voor andersom dus voor HDMI naar Tulp.

              Maar je kunt ook nog denken aan een Scart naar HDMI converter maar daar heb je weer een aparte 5V/DC adapter voor nodig.
              Laatst bewerkt door driepinter; 19 Jun 2021, 18:46.

              Reageer


              • #8
                Wat een verademing om te lezen hoe dit Forum wel op de juiste en correcte manier gebruikt wordt om iemand te helpen.
                Hulp geven kan ik niet meer want die techniek gaat me nu helaas geheel boven mijn pet.
                Forumleden: mijn complimenten...

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X