Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wachtwoord kwijt

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wachtwoord kwijt

    Een vriend van mij heeft een smart TV.
    Een poosje geleden heeft hij een nieuw modem gekregen en toen hij van de week via de TV het internet op wilde,
    kreeg hij de melding dat de "server van zeelandnet niet gevonden kon worden"

    Nu denken wij dat er in het modem / router van zeelandnet iets "ingesteld" moet worden.
    Via een IP adres, 192.168 en nog wat ???? kwamen we in het modem, maar toen werd er om een wachtwoord gevraagd.

    En dat is nu net het probleem ?
    Welk wachtwoord is het ?
    Het wachtwoord dat hij, jaren geleden heeft gekregen toen het abo werd aangegaan ?
    Middels een brief ?

    Zo ja, dan is dit inderdaad een probleem want de brief met dat wachtwoord is niet meer te vinden.

    wat kan hij doen ?
    - Modem resetten en ene nieuw wachtwoord invoeren ?
    Zo ja, hoe ??????

    - Zeelandnet mailen en vragen om een nieuw of het actuele wachtwoord ?

    Of als er andere manieren zijn om met zijn (Sony) smart TV weer het Internet op te kunnen, online films kijken, YouTube afspelen, enzovoort,
    dan horen we het graag.

    Alvast bedankt, mede namens vriend Gilbert
  • 3 Reacties

  • #2
    een nieuw wit Sagemcom modem ??
    in dat geval staat de inlognaam èn het wachtwoord op de zijkant van het modem.
    wat denk je dat er in het modem ingesteld moet worden ??
    het lijkt me eerder, dat de TV opnieuw met het nieuwe netwerk verbonden moet worden.
    probeer dat eerst maar eens

    Reageer


    • #3
      Dank voor je reactie Fred.

      Nee, het is geen "wit" modem, maar een zwart modem.
      Vanavond ga ik kijken of ik e.e.a. weer aan de praat krijg.
      Maar inderdaad, ik zal eerst proberen om de instellingen IN de smart TV te checken en de TV (weer) op het netwerk zien te krijgen.

      Groet, Erik

      Reageer


      • #4
        Als je de inloggegevens van het modem kwijt bent mag je een e-mail sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl met je klantgegevens. Dan help ik je graag verder met het verkrijgen van de juiste inloggegevens.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X