Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

geluid laptop

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • geluid laptop

    ik heb geen geluid meer op mijnlaptop ik krijg steeds een kruisje en als ik op probleem oplossen klik blijft hij op probleem oplossen lopen en er gebeurt verder niks hoe kan dat??

  • #2
    Beste flits77,

    Graag ontvang ik wat meer informatie.
    Welk besturingssysteem gebruik je? Krijg je ook een foutmelding?
    Staan de juiste drivers geinstalleerd?
    Heb je pas een update uitgevoerd?




    Reageer


    • #3

      ik heb windows 10 home erop staan ik krijg een foutmelding zodra ik muziek of een filmpje wil afspelen
      de juiste drivers staan geinstalleerd en er is pas een update uitgevoerd
      zodra ik iets met geluid wil afspelen krijg ik een kruisje onderin bij het speakertje

      Reageer


      • #4
        Flits77,

        Zoals hier?






        Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam:  Bekeken: 1 Grootte: 1,8 Kb ID: 169413



        .
        .






        Bijgevoegde bestanden
        Laatst bewerkt door Jeroen; 5 Oct 2018, 19:27.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door flits77 Bekijk bericht
          ik heb geen geluid meer op mijnlaptop ik krijg steeds een kruisje en als ik op probleem oplossen klik blijft hij op probleem oplossen lopen en er gebeurt verder niks hoe kan dat??
          • Ga naar Start , typ Geluid en selecteer Configuratiescherm Geluid in de lijst met resultaten.
          • Klik op het tabblad Afspelen met de rechtermuisknop (of druk en houd vast) op Standaardapparaat en selecteer vervolgens Eigenschappen.
          • Wijzig de instelling op het tabblad Geavanceerd onder Standaardindeling, wijzig de instelling en test vervolgens uw audioapparaat opnieuw. Als dat niet werkt, probeert u de instelling nogmaals te wijzigen.

          Reageer


          • #6

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X