Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HDD niet beschikbaar

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • HDD niet beschikbaar

    Zojuist wilde ik een programma, opgenomen met de Samsung SMT-C7140 bekijken.
    Maar de recorder geeft aan dat de HDD niet beschikbaar is.

    Ik vermoed dat de harde schijf, na een jaar of 7 a 8, het begeven heeft. Kan me er wel iets bij voorstellen.

    Tijd voor een nieuwe dus. Ik heb even gegoogled maar die 7140 modellen staan helemaal niet zo gunstig qua betrouwbaarheid beschreven.
    Het wordt dus een ander type / merk.

    Mijn vraag, wat zijn een beetje leuke en betaalbare recorders waarmee ik (uiteraard) TV kan kijken en programma's kan opnemen om die later terug te kijken. Dus een apparaat met een HD van (minimaal) 500 Gb. En wat ook belangrijk is (en logisch) in de decoder moet de kaart van Zeelandnet passen.

    Alvast bedankt voor eventuele reacties, Erik.

  • #2
    naast Samsung is Humax een veel gebruikte decoder.
    met een Humax IHDR 5200C kun je 500 GB opnemen.
    met een 5400C wel 1 TB

    Reageer


    • #3
      Dag Fred, bedankt voor je supersnelle reactie.

      Ik zit te denken, ik heb alles in 1 super, dan kan ik toch ook Interactieve TV nemen ?
      Heb iets gelezen over een boxje voor 3,50 per maand.

      Als ik dat doe kan ik dan:

      Gewoon de zenders kijken die ik nu ook doe ?
      Als ik weg moet, veelal savonds, de programma's die ik wil zien opnemen, en zo ja, is er een maximum aan het aantal ?
      En deze bijvoorbeeld een dag of 2 later bekijken ?
      Heb ik dan de digitale decoder (met defecte HD) en de smartcard dan nog nodig ? (Dan kan die eventueel in de hobbykamer aan de TV)

      Afijn, een hoop vragen, ik hoop dat je me een beetje op weg kan helpen, alvast bedankt, Erik

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door ErikM Bekijk bericht
        Ik zit te denken, ik heb alles in 1 super, dan kan ik toch ook Interactieve TV nemen ?
        dat zou ik niet doen
        kijk maar es rond op het forum.

        als je een beetje handig bent, dan schroef je die Samsung open en verwijder je de HD.
        als er een usb-poort op zit, dan kun je daar wellicht een externe HD op aansluiten.



        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
          dat zou ik niet doen
          kijk maar es rond op het forum.


          Als DELTA het nog steeds zes maanden gratis aanbiedt kun je het allicht eens proberen.

          Reageer


          • #6
            Je kan ook een Humax zonder hdd kopen en dan zelf een externe hdd er aan vast maken ik heb dat in mijn slaapkamer, of idd de Samsung open maken en voor een nieuwe hdd kijken.

            https://shop.myhumax.info/humax-irhd...de-schijf.html

            Laatst bewerkt door Roof; 2 Oct 2018, 03:58.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X