Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Instellingen voor ZeelandNet verouderd.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Instellingen voor ZeelandNet verouderd.

    sinds enige tijd heeft mijn laptop de Melding : uw instellingen voor zeelandnet zijn verouderd .?

    hoe los ik dat op ?

  • #2
    Hoi rolitowe! Welkom op het Forum!

    Kan je wat meer informatie geven? Want nu is niet helemaal duidelijk wat er precies mis gaat.

    Wat probeer je precies te doen wanneer deze melding tevoorschijn komt? In welk programma probeer je dit en welk besturingssysteem gebruik je?
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Meestal gaat dit om de instellingen van een mail-account.
      Ik heb het meerdere malen opgelost door het account opnieuw aan te maken in het mailprogramma.

      Reageer


      • #4
        Neem ook dit eens door: https://forum.zeelandnet.nl/internet...-beschadi-6378

        Scannen op zijn tijd met MBAM Free is op zich aan te raden!

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Koeba
          Meestal gaat dit om de instellingen van een mail-account.
          Ik heb het meerdere malen opgelost door het account opnieuw aan te maken in het mailprogramma.
          Dat was ook mijn vermoeden, maar met aannames kan je soms flink onderuit gaan

          Daarnaast is het voor minder ervaren gebruikers die op het forum komen ook handig om te weten waar het precies over gaat voor het geval zij iets vergelijkbaars ondervinden.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Hoi rolitowe.

            Heb je nog een update voor ons?
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
              Hoi rolitowe.

              Heb je nog een update voor ons?
              Hallo Matthijs

              ik heb een pc en een laptop,
              beide zijn voorzien van Windows 10
              als ik de laptop aanzet dan verschijnt aan de rechter zijde in het meldingen venster,
              heel vaak "uw instellingen voor zeelandnet zijn verouderd" ??
              op de laptop heb ik 3 e-mail accounts, bij het account van zeelandnet staat dan ook vaak
              een driehoek bordje met uitroep teken.
              de melding is niet echt hinderlijk , maar ik zou het toch fijn vinden als het niet meer verschijnt.?
              weet u een oplossing of moet ik de laptop aanzetten en met zeelandnet bellen.?

              vriendelijke groeten Robbie

              Reageer


              • #8
                Werkt het Zeelandnet-account met het uitroepteken nog wel?
                Heb je het wachtwoord ervan? Als je het account verwijdert en opnieuw toevoegt: https://kbank.delta.nl/srvs/iq.exe?e=35200037817089,k=3885,dtree=guid({0E7C2D8 C-6BA0-4257-ACA5-B6BB976E2FAC}),TS=deltanl_2016, zou de melding weg moeten zijn.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba
                  Werkt het Zeelandnet-account met het uitroepteken nog wel?
                  Heb je het wachtwoord ervan? Als je het account verwijdert en opnieuw toevoegt: https://kbank.delta.nl/srvs/iq.exe?e=35200037817089,k=3885,dtree=guid({0E7C2D8 C-6BA0-4257-ACA5-B6BB976E2FAC}),TS=deltanl_2016, zou de melding weg moeten zijn.
                  Dank je wel [s]Matthijs[/s] Koeba (mod edit )
                  ik ga dit zo snel mogelijk proberen/uitvoeren , ik laat weten of het werkt.

                  groeten Robbie

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X