Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

printen naar printer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • printen naar printer

    na update van windows10 kan ik niet meer printen naar printer vanuit mail en word. ik kan wel printen naar pdf, maar dat kan ik niet veranderen. als ik printer wil toevoegen krijg ik de melding active directory domaln services momenteel niet beschikbaar. de printer is wel zichtbaar vanuit apparaatbeheer???

  • #2
    Lijkt inderdaad op een mislukte update, kun je een systeemherstel uitvoeren?

    Klik gelijktijdig op 'Windows-toets + Q' > typ 'systeemherstel' onderaan scherm >Klik op 'Systeemherstel' > ' Een herstelpunt maken' > Klik op 'Systeemherstel' - kies datum van de voorlaatste update om herstel uit te voeren naar vorige versie.

    Reageer


    • #3
      Hier was het ook.
      Ik heb het opgelost door printer te verwijderen en opnieuw te installeren.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
        Hier was het ook.
        Ik heb het opgelost door printer te verwijderen en opnieuw te installeren.
        bedankt voor je antwoord. Ik heb dat toegepast en nu kan ik weer printen. nogmaals bedankt.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Niggo
          Lijkt inderdaad op een mislukte update, kun je een systeemherstel uitvoeren?

          Klik gelijktijdig op 'Windows-toets + Q' > typ 'systeemherstel' onderaan scherm >Klik op 'Systeemherstel' > ' Een herstelpunt maken' > Klik op 'Systeemherstel' - kies datum van de voorlaatste update om herstel uit te voeren naar vorige versie.
          ik heb systeem herstel niet hoeven toe te passen. verwijderen en weer installeren was voldoende. niettemin bedankt voor je reactie.

          Reageer


          • #6
            Goed om te horen dat je probleem is opgelost! Wil je het beste antwoord markeren? Dan wordt het topic op beantwoord gezet
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X