Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Omnik omvormer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Omnik omvormer

    Hallo, mijn modem 3940 is onlangs omgeruild voor een nieuwe 3940, werkt goed alleen ik kan de omvormer van de zonnepanelen niet meer vinden, alles geprobeerd ook op aanraden van de leverancier van de omvormer maar het lukt niet. Zou er wat uit kunnen staan op het nieuwe modem zodat hij de Omnik omvormer blokkeerde. Op het vorige modem had ik geen problemen hiermee.

  • #2
    Ik heb zelf een 3940 i.c.m. een Omnik omvormer dus dat kan het probleem niet zijn, weet je zeker dat je alles geprobeerd hebt?, dus aangemeld via WiFi van de omvormer en bijvoorbeeld opnieuw laten verbinden met het modem, door de modem wissel zul je zeer waarschijnlijk je omvormer opnieuw moeten laten aanmelden via WiFi

    Reageer


    • #3
      Heb het modem in de omnik al 2 keer gereset alles uitgezet en weer aan, aanmelden via wifi wat is daar de bedoeling van?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door marcokr
        Heb het modem in de omnik al 2 keer gereset alles uitgezet en weer aan, aanmelden via wifi wat is daar de bedoeling van?
        Als het modem in de Omnik gereset is moet deze opnieuw ingesteld worden, je zou de volgende handleiding hiervoor kunnen gebruiken: http://www.almetra.nl/wp-content/upl...omnik-wifi.pdf

        De omvormer moet aangemeld worden op het Wifi netwerk van het 3940 modem, dit doe je door eerst in te loggen in het modem van de Omnik om daarna het modem van de Omnik via Wifi met de 3940 modem van Zeelandnet te verbinden

        Reageer


        • #5
          Dat is het probleem ik kan het modem van de Omnik niet vinden

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door marcokr
            Dat is het probleem ik kan het modem van de Omnik niet vinden
            Heb je de Wifi-kaart geactiveerd zoals in de handleiding beschreven staat? (stap 2)

            Reageer


            • #7
              Ik ga het allemaal nog eens proberen bedankt zover.

              Reageer


              • #8
                Ik heb dit namelijk ook gehad en met de handleiding die Niggo stuurde kun je het oplossen.
                Ben benieuwd of het werkt voor jou.

                Reageer


                • #9
                  Ok bedankt, dat ga ik ook nakijken

                  Reageer


                  • #10
                    Hallo,

                    Het is met de laatste aanwijzing gelukt om contact te krijgen met de Omnik, nu nog een klein probleempje ik kan de gegevens nog niet op de computer zien alle stappen gevolgd en zelfs geprobeerd om een nieuw account aan te maken maar dan geeft hij aan dat het systeem al geregistreerd staat, misschien van u nog een aanwijzing, bedankt zover.

                    Reageer


                    • #11
                      Hallo, hier ben ik weer, ik was te ongeduldig mat alle aanwijzigingen en tips is het gelukt alles is weer bij het oude.
                      dank je wel.

                      Reageer


                      • #12
                        Graag gedaan!, ben blij dat ik je kon helpen

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X