Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet verbinding valt regelmatig weg.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door hsssebb Bekijk bericht
    Mijn internet verbinding valt regelmatig weg. Ik krijg dan in de probleem oplosser dat er geen utp kabelverbinding is (rode bal met kruis erdoor op het internet icoontje). Soms als ik dan een andere utp uitgang van het modem gebruik is het opgelost. Ook gebeurt het regelmatig dat er een gevaren driehoekje over het internet icoontje verschijnt en dan heb ik geen toegang tot de standaard gateway volgens de probleem oplosser van windows, welke hij dan weer herstelt. Kan dit aan het zeelandnet modem liggen?
    Hetzelfde probleem en alles geprobeerd om het zelf op te lossen wat in eerdere posts is opgenoemd. Delta gebeld en monteur constateerde dat de modem defect was. Nieuwe geinstalleerd en die bleek ook defect te zijn. Kwam de monteur erachter dat ik een premium account van zeelandnet heb en dus recht heb op een nieuwe witte modem(andere waren oude zwarte). Deze geinstalleerd en werkte veel sneller en beter (en dat heeft 5min geduurd). Hij was nog net niet weggereden of me internet ging erg traag en viel er constant uit. Hierop heb ik delta gebeld en je raad het nooit. Me internet deed het weer naar behoren. Maar tijdens het gesprek viel die toch weer uit en ze zagen dat me modem offline was. Conclusie van delta is hoogstwaarschijnlijk een probleem met me glasvezel huisaansluiting. Me internet is nu al enige tijd stabiel maar heeft de afgelopen uurtjes constant rood kruisje van geen internet vebinding en geel driehoekje aangegeven. Dit lost windows zelf op gelukkig maar daardoor valt me internet telkens even weg. Wifi blijft het wel gewoon doen maar me UTP aansluiting valt dus weg. Zelfs me Wifi-versterker die via UTP aangesloten zit op me modem blijft het doen. Kortom, mensen met hetzelfde probleem. Bel direct Delta en leg ze dit alles uit en vraag meteen om een monteur om je aansluting/modem te checken. Donderdag komen ze bij me langs en hopelijk wordt het z.s.m opgelost.

    Reageer


    • #17
      Mikey25 Het heeft weinig zin om een discussie van meer dan een jaar geleden tot leven te wekken.

      Reageer


      • #18
        Beste Mickey25, welkom op het forum en vervelend te lezen dat je problemen ervaart met de aansluiting in de woning. Ik lees dat hiervoor inmiddels een monteur is ingeschakeld.

        Je kan voor het plaatsen een eigen topic aanmaken. Je reageert nu op een topic van een jaar geleden.

        Blijf vriendelijk en respectvol naar andere gebruikers.




        Reageer


        • #19
          Zoals ik al eerder poste loont het zich de moeite om te proberen het modem in bridgemodus te laten staan.
          Succes

          Reageer


          • #20
            Gokje: zet IPv6 eens uit in de configuratie van je netwerkkaart.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door antwoord Bekijk bericht
              Zoals ik al eerder poste loont het zich de moeite om te proberen het modem in bridgemodus te laten staan.
              Succes
              Het loont zich ook de moeite om te proberen de jackpot van de staatsloterij te winnen..

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X