Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

FTP probleem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • FTP probleem

    Sinds recente onderbreking internetverbinding voor -ikvermoed- aanpassingen webmail/spamfilter lukt het me niet om met filezilla verbinding te maken met een server om files te up/downloaden.
    Heb filezilla niet dagelijks nodig, en soms werkt het de volgende dag wel, vandaar niet zo veel aandacht aan besteed.
    Nu toch maar eens nauwkeuriger gekeken .. en een foutmelding '500 wont open connection' verschijnt.

    Redelijk zeker dat er niets is gewijzigd op mijn systeem, en ook server is niets gewijzigd, een collega die (niet via zeelandnet werkt) ook op dezelfde server moet zijn heeft geen probleem. Opnieuw installeren filezilla geeft geen oplossing, ook enkele alternatieve ftp progjes geprobeerd zonder succes.

    Iemand tips om oorzaak te vinden ?

  • #2
    Je kan eens proberen via online ftp https://www.net2ftp.com/

    Reageer


    • #3
      trekkie -- heb alternatief gevonden waarmee ik wel kan up/downloaden: NCFTP.
      zal eens proberen dutchplace.
      .. zit ik nog steeds met filezilla config ? of moet ik zoeken in port-forwarding znet modem .

      Reageer


      • #4
        'k Kan hier met Fillezilla gewoon de Peoplesite bijwerken.

        Reageer


        • #5
          Beste angryvwr,

          Hoe staat het inmiddels met je probleem/vraag?
          Is deze naar wenst beantwoord?

          We horen graag van je!

          Reageer


          • #6
            https://www.youtube.com/watch?v=FPX0DPi8Yq4

            Reageer


            • #7
              ..long time ago..
              op een ander adres zelfde computer was het geen probleem.
              modem diverse malen ge-reset, onder water gehouden en weet ik allemaal. Weinig hielp. Tot de modem 2 dagen uit heeft gestaan, nogmaals proberen en het werkt weer.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X