Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mijn Hoofdtelefoon werkt niet meer!!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mijn Hoofdtelefoon werkt niet meer!!

    Sinds de interactieve TV/ontvanger is geplaatst werkt mijn Hoofdtelefoon niet meer.Wat kan ik of jullie hier aan doen.
    En als het antwoord is / Zie de roadmap op welke Q moet ik dan letten.
    Alvast bedankt voor de reactie,
    Ergee

  • #2
    Dat is een zeer goede vraag, Ergee. Tevens een vraag die ik nog niet eerder heb gehoord.

    Hoe heb je de ontvanger aangesloten aan je televisie? Wellicht dat we hier iets meer info uit kunnen halen.

    Reageer


    • #3
      Joeri
      Ik neem aan dat je de interactieve TV ontvanger bedoelt. Die is aangesloten door de monteur van Delta!
      Mijn Hoofdtelefoon zit nog steeds aangesloten zoals hij altijd zat. Aan de zijkant van de TV is hier een speciaal kontakt/gaatje voor.
      Hoop dat dit helpt.
      Gr Ergee

      Reageer


      • #4
        Beste allemaal,

        Is er misschien iemand anders die hier een antwoord op weet. Of misschien toch nog Joeri!
        Mijn hoofdtelefoon zou het toch gewoon moeten doen. Snap er niks van, wat is dat toch met die DIT.
        Ben benieuwd en alvast bedankt.
        Ergee

        Reageer


        • #5
          Heb je al een keer gekeken of je in de geluidsinstellingen van je TV iets kunt veranderen? Misschien dat daar het probleem in zit.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door ergee
            Beste allemaal,

            Is er misschien iemand anders die hier een antwoord op weet. Of misschien toch nog Joeri!
            Mijn hoofdtelefoon zou het toch gewoon moeten doen. Snap er niks van, wat is dat toch met die DIT.
            Ben benieuwd en alvast bedankt.
            Ergee
            Misschien is ie wel stuk.
            Al op een ander apparaat geprobeerd?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door ergee
              Sinds de interactieve TV/ontvanger is geplaatst werkt mijn Hoofdtelefoon niet meer.Wat kan ik of jullie hier aan doen.
              En als het antwoord is / Zie de roadmap op welke Q moet ik dan letten.
              Alvast bedankt voor de reactie,
              Ergee
              Hallo ergree,

              We hebben al een tijd geen bericht meer van je ontvangen. Is het probleem ondertussen verholpen?

              Reageer


              • #8
                Beste leden,

                Wegens het uitblijven van een reactie, sluiten we dit topic.
                Indien je vraag niet (volledig) is beantwoord, kun je een e-mail sturen aan: [email protected].

                Alle leden hartelijk bedankt voor het meedenken!

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X