Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Laptop vind mp3 speler niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Laptop vind mp3 speler niet

    ik heb een mp3 spelertje gehad van een collegatje om muziek op te zetten maar als ik hem in mijn laptop steek vind mijn laptop niks hij geeft gewoon niks aan en als ik mijn eigen mp3 speler erin stop vind hij hem wel weet iemand mischien hoe dat komt??

  • #2
    Soms wil in ander usb-poortje steken nog wel eens helpen.

    Reageer


    • #3
      ik heb alle usb poorten van de laptop geprobeerd en er gebeurt gewoon niks

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door flits77
        ik heb alle usb poorten van de laptop geprobeerd en er gebeurt gewoon niks
        Hoe oud is de laptop? Windows 7, 8 of 10? Probeer nog eens op ander apparaat, pc of laptop. Als dat niets oplevert, heb je gewoon pech.

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Wel geformateerd?

            Reageer


            • #7
              ik heb dit gedaan en het blijft het zelfde
              ik heb er windows 10 op staan en de laptop is 5 jaar oud
              de baterij ervan laad wel gewoon op

              Reageer


              • #8
                Welke mp3 speler is het?
                Geschikt voor Win10. Kijk eens bij de fabrikant.

                Test eens op een andere pc/laptop.

                Ook niet vergrendeld?

                Reageer


                • #9
                  ik heb het ook op mijn andere laptop geprobeerd en daar geeft hij ook niks aan het en daar staat windows 7 op knopje aan de bovenkant heb ik al een paar keer heen en weer geschoven en er gebeurt niks in het beeldscherm van de mp3 speler komt wel een computertje te voorschijn en er staat ook geen merk op het is in ieder geval geen apple want dan staat er een apple teken achterop en die staat er niet

                  Reageer


                  • #10
                    Heb je ook al ander usbsnoertje geprobeerd?
                    Als dat ook geen resultaat geeft, zou ik je collega eens vragen de mp3 speler bij hem/haar thuis nog eens aan te sluiten.
                    Sluit wel aan op een zelfstandige usb2 poort (niet op usb3 en of usbhub of splitter) voor de zekerheid.

                    En anders vermoed ik dat deze kapot is.

                    Reageer


                    • #11
                      ik heb zelf ook zo een kabeltje en die heb ik ook al geprobeerd het zelfde resultaat allebei mijn laptops is usb 2 al mijn andere apparaten pakken wel op beide laptops

                      Reageer


                      • #12
                        Vraag je collega de mp3 speler zelf thuis thuis nog eens te testen.
                        Werkt ie daar, is ie niet kapot.

                        Reageer


                        • #13
                          die zie ik maandag pas weer dus dat moet dan tot maandag wachten

                          Reageer


                          • #14
                            'k Ben benieuwd en houd ons op de hoogte s.v.p.

                            Reageer


                            • #15
                              Misschien heeft het spelertje een driver/software nodig. Bij apparaatbeheer laten zoeken naar een driver update (online driver update). Als je het merk niet weet, dan kun je nog op de hardware id van het apparaat googelen.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X