Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spotnet probleem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spotnet probleem

    Ik probeer al geruime tijd om spotnet te gebruiken .Ik heb de nieuwste versie gedownload en alle gegevens ingevoerd maar het programma geeft stees aan dat mijn inlog gevens niet juist zijn.
    Ik ben ervan overtuigd dat die dat wel zijn.
    Ik heb mijn inlognaam en het volledige emailadres ingevoerd.
    als server heb ik highwinds.zeelandnet.nl ingevoerd .
    Ook 119 en 8 threats heb ik ingevoerd.
    wat doe ik niet goed of waarom lukt het niet?
    Als antivirusprogramma gebruik ik kaspersky.

  • #2
    hallo riengro
    Het email adres moet wel van je zeelandnet hoofdaccount zijn en het bijbehorende wachtwoord voor de rest heb ik de zelfde instellingen
    provider anders
    Ik werk met spotnet 1.9.0.4
    Misschien nogmaals installeren ?

    Reageer


    • #3
      Je volledige mailadres: [email protected]
      highwinds.zeelandnet.nl

      Inloggen met hoofd- (primaire mailadres) mailadres .
      Zet de threats eens op 4
      Is je wachtwoord wel correct?

      Reageer


      • #4
        Druk eens op het vlaggetje/windowstoets en tik 'notepad' in en druk enter.
        Tik daar je wachtwoord eens in. Dan kun je zien of je niet toch per ongeluk een foutje maakt.
        Nog simpeler is om je wachtwoord in te tikken waar je normaal je inlognaam zet.

        Reageer


        • #5
          Uninstall de geinstalleerde versie eens en installeer deze: http://spotnetclassic.tk/

          Probeer het dan nog eens.

          Reageer


          • #6
            Dit alles heb ik al meerdere malen geprobeerd maar helaas
            Toch iedereen bedankt voor de hulp.
            Misschien toch naar een andere provider

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door riengro
              Dit alles heb ik al meerdere malen geprobeerd maar helaas
              Toch iedereen bedankt voor de hulp.
              Misschien toch naar een andere provider
              Als het bij anderen wel werkt, wat kan de provider dan voor je doen?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Uninstall de geinstalleerde versie eens en installeer deze: http://spotnetclassic.tk/
                Ik ben zelf tevreden over deze: https://www.spotnet.tk
                Bevalt die oudere versie jou beter, heer trol?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door riengro
                  Dit alles heb ik al meerdere malen geprobeerd maar helaas
                  Toch iedereen bedankt voor de hulp.
                  Misschien toch naar een andere provider
                  Heb je geen handige buurjongen of neefje?

                  Reageer


                  • #10
                    Gebruik eens een ander progje.
                    Spotweb bijv. https://www.binaries4all.nl/spotweb/

                    Reageer


                    • #11
                      Ik heb nu via een betaalde provider een proefabonnement en dat werkt perfect.
                      Alleen bij zeelandnet lukt dat niet

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door riengro
                        Ik heb nu via een betaalde provider een proefabonnement en dat werkt perfect.
                        Alleen bij zeelandnet lukt dat niet
                        Mocht je pay blijven willen gebruiken: Eweka of Tweaknews. In die volgorde.

                        Reageer


                        • #13
                          Controleer in mijn delta je mail eens.
                          Je kent het verschil in type mailadressen?
                          Je moet echt primaire mailadres gebruiken.

                          Je bent niet op een andere locatie, maar maakt gebruik van je zeelandnet modem?

                          Reageer


                          • #14
                            Had je als provider wel "anders" gekozen?

                            Reageer


                            • #15
                              Hoi Riengro,

                              Is je probleem betreffende Spotnet inmiddels al verholpen? We horen graag van je!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X