Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wat is de hostnaam van de database?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wat is de hostnaam van de database?

    Hi,

    Ik probeer voor een zakelijke klant Wordpress te installeren. Hiervoor heb ik al vaker contact gehad met Delta, duurt zo'n 3 weken voor antwoord op e-mail.. Ik zit midden in een installatie en mis gegevens (of ze zijn onjuist, of ik vul het verkeerde in).
    Aangezien er hier flink wat klanten (wellicht ook zakelijk) en mensen met tech kennis zitten hebben jullie wellicht ook antwoord op mijn vraag.

    Ik heb nodig:

    1. Naam van de database
    2. Gebruikersnaam van de database
    3. Wachtwoord van de database
    4. Host van de database (local host werkt niet)

    Wat ik ontvangen heb is:
    server:
    port:
    database

    Gebruiker account + ww
    Admin account + ww
    (bewust leeg gelaten)

    Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar, dat terwijl WP installeren normaal gesproken zo gemakkelijk gaat.

    Hebben jullie suggesties wat ik waar moet invullen?

    Groeten!

  • #2
    wat heeft Delta met Wordpress te maken ??

    Reageer


    • #3
      Delta host websites (ik denk dat het een heel oud pakket is )

      Reageer


      • #4
        er zijn heel erg veel bedrijven die websites hosten.
        Wordpress is een programma waar je o.a. websites kunt maken.
        en zo'n website zet je bij een hosting-bedrijf neer en dat kan Delta zijn, maar ook een ander bedrijf.

        Reageer


        • #5
          Ja, dat snap ik.....
          Ik weet wat delta is en wat wordpress is.

          Je geeft in dit geval geen nieuwe info, m.a.w. je hebt geen concreet antwoord op mijn vraag

          Misschien is mijn vraagstelling niet juist, dat kan ook. Maar wat ik nu begrijp is dat er dus geen zakelijke delta klanten, die ook via delta een website hosten, hier op het forum komen die me kunnen helpen.

          Reageer


          • #6
            Nog even een cursusje normaal doen vriend, want je wilt geholpen worden en dan is het best raar dat je de helpers een beetje gaat lopen dissen. Zo, dat is dr'uut
            Ik wist niet dat Delta ook Wordpress-hosting deed, maar als dat wel zo is, dan kun je hier eens proberen: https://www.delta.nl/mkb/klantenservice

            Reageer


            • #7
              @ Koeba, Ik denk dat je zelf even normaal moet doen want je leest verkeerd. Beetje dimmen dus voordat je gaat strooien met woorden als dissen. En je vriend zal ik nooit worden als ik zo je tekst lees, dus gebruikt dat woord niet want je weet dat dit in het verkeerde keelgat kan schieten. Zo dat is d'r uut.

              Ik leg de schuld bij mezelf neer, zal het wel verkeerd verwoord hebben. Ik geef aan dat de contact met de klantenservice te lang duurt en vraag andere ondernemers om hulp. Het was een fout om hier te komen voor hulp. Zoals gewoonlijk wordt men weer de grond in geboord. Ja, ik lees wel eens vaker wat.. Daarom heb ik het topic op beantwoord gezet. Dit is mijn laatst post hier, al die negatieve shit, geen zin in, kost te veel nutteloze energie.

              @beheerders, je mag mijn account verwijderen, jullie kunnen aan de hand van mijn naam zien wie ik ben en welk emailadres ik gebruik. Alvast bedankt.

              Reageer


              • #8
                Je hebt een prive bericht

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba
                  Nog even een cursusje normaal doen vriend, want je wilt geholpen worden en dan is het best raar dat je de helpers een beetje gaat lopen dissen. Zo, dat is dr'uut
                  Ik wist niet dat Delta ook Wordpress-hosting deed, maar als dat wel zo is, dan kun je hier eens proberen: https://www.delta.nl/mkb/klantenservice
                  Oorspronkelijk gepost door SKoster
                  @ Koeba, Ik denk dat je zelf even normaal moet doen want je leest verkeerd. Beetje dimmen dus voordat je gaat strooien met woorden als dissen. En je vriend zal ik nooit worden als ik zo je tekst lees, dus gebruikt dat woord niet want je weet dat dit in het verkeerde keelgat kan schieten. Zo dat is d'r uut. .
                  Laten we het allemaal een beetje gezellig houden.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X