Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnetsite NA update

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zeelandnetsite NA update

    Beste Forumleden,
    Op dit moment heb ik en meerdere mensen last van bij het opstarten van de nieuwe site problemen met de "COOKIES KNOP". De computer reageert daar totaal niet op.
    Wat ik vreemd vind is dat voordat een nieuwe "look" wordt ingevoerd via een update niet uitvoerig is getest wordt en dat problemen niet snel opgelost kunnen worden. Terugzetten wellicht naar de oude site ?????
    Tevens geen enkel bericht hierover en bellen met de helpdesk biedt geen oplossing.
    Oplossingen die geboden worden zijn: beveiligingsnieau aanpassen en probeer is dit of dat met het gevolg dat bij mij het in ieder geval NIET werkt. Tevens ben ik bang dat ik een aantal zaken of informatie kwijt ben bij "probeer eens dit of dat".
    Jeroen heeft in ieder geval aangegeven dat er aan gewerkt wordt. Nu maar afwachten.

    MVG
    Martin

  • #2
    iOS of in
    een virtual machine .

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter
      die optie in Edge reageert ook niet altijd, ik heb net namelijk zo'n pc met Edge en Internet explorer voor m'n neus gehad welke beiden hetzelfde probleem hadden. zit hem waarschijnlijk ook in de buildversies van de programma's

      Reageer


      • #4
        Maar heden morgen lijkt het wonderwel wel te gaan met IE11 (laat ik het voorzichtig zeggen dan).

        Reageer


        • #5
          Sinds vanmorgen hoef ik niet opnieuw steeds aan te melden in Win7 met IE11.
          Ea wordt nu wel onthouden.

          Eind goed al goed?

          Ook bij de andere browsers en besturingssystemen, hoop ik voor jullie.

          Reageer


          • #6
            Er zit inderdaad verbetering in!
            Nog geen melding gehad dat alles is verholpen, dus daar moeten we nog even op wachten.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X