Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Pc opstart / afsluiten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Pc opstart / afsluiten

    hallo,
    mijn vraag is pc start zeer langzaam op, blijft maar draaien in blauw scherm met tekst ,,Windows voorbereiden schakel pc niet uit"
    en bij het afsluiten ongeveer het zelfde.
    wat moet ik hier aan doen
    vgr; turfsteker

  • #2
    er was wel een nieuwe update. ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft. Heb je veilige modus al een geprobeerd ? iets nieuws geinstalleerd ?

    Reageer


    • #3
      Inderdaad start eens op via veilige modus en zet eens een systeemherstelpunt terug waarvan je weet dat alles ok was.

      Reageer


      • #4
        ik heb het idee dat Windows 10 update de problemen heeft veroorzaakt.
        zal proberen een herstel punt te maken.
        Heb overigens gisteren de jumper omgezet zonder dat er een stroom kabel in zat en de aan uit knop ingedrukt voor ongeveer 2 minuten, en dan jumper weer correct geplaatst,dit loste niets op.
        Ook de batterij [knoop-cel ] er uit gehaald en verwisseld voor een nieuwe, ook dit heeft niets geholpen, alles wat ik op de pc had gezet [ muziek 50 cd,s] staan er nog op.
        nu draaid alles weer na uren van op nieuw install enz enz, maar denk dat als ik afsluit , het hele circus opnieuw begint.
        Turfsteker;

        Reageer


        • #5
          Een herstelpunt terugzetten is alleen zinvol als je een herstelpunt hebt van een moment dat je systeem stabiel was.
          Misschien heb je aan de volgende link wat om te kijken waar er wellicht problemen zijn:
          https://computertotaal.nl/artikelen/...ontrole-67663/

          Reageer


          • #6
            oke, zal het proberen via die link op telossen
            turfsteker;

            Reageer


            • #7
              Beste Turfsteker,

              Is het inmiddels gelukt om het probleem op te lossen?

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X