Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

spotnet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • spotnet

    Ik heb alle mogelijkheden geprobeerd om in te loggen bij spotnet
    Steeds geeft hij aan dat mijn wachtwoord niet goed terwijl ik zeker weet dat het wel goed is
    Als ik via usenet inlog gaat het wel
    Waarom kan het niet bij highwinds?

  • #2
    gebruik je wel jouw volledige emailadres ??
    dus [email protected]

    https://forum.zeelandnet.nl/internet...tellingen-4990

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      gebruik je wel jouw volledige emailadres ??
      dus [email protected]

      https://forum.zeelandnet.nl/internet...tellingen-4990
      Natuurlijk
      Ik heb echt alles gear geprobeerd tot zelfs een nieuw Wachtwoord aan gemaakt

      Reageer


      • #4
        Gebruik je wel je primaire mailadres als inlog?

        Reageer


        • #5
          Natuurlijk

          Reageer


          • #6
            Ok. Heb je dit nog maar net gewijzigd?

            'k Heb namelijk onlangs ervaren dat dit soms niet meteen verwerkt wordt.

            Reageer


            • #7
              Nee ,zeker al twee weken geleden

              Reageer


              • #8
                https://www.spotnet2.nl/ )

                Reageer


                • #9
                  Heb ik ook al geprobeerd maar dan geeft het programma aan dat het een oude versie is
                  Wordt dan door verwezen naar de nieuwste update

                  Reageer


                  • #10
                    Uninstall de oude installatie en installeer dan deze: https://www.spotnet.tk/
                    https://www.spotnet.tk/binaries/Spot...up.release.exe

                    Reageer


                    • #11
                      Heb ik ook al gedaan maar get lost niets op
                      Steeds weer het probleem met het Wachtwoord
                      En ik weet zeker dat het het goede Wachtwoord is
                      Misschien een probleem met het antivirus programs kaspersky

                      Reageer


                      • #12
                        Uiteraard heefteen programma toegang nodig van de Firewall.
                        Ga eens naar Webmail en controleer eens of je mailaccount en password juist zijn.

                        Je maakt geen gebruik op een andere pc van je account?
                        Dan kan je deze fout ook krijgen.

                        Reageer


                        • #13
                          inlognaam is volledig email adres dus [email protected] ipv pietjepuk alleen

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X