Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bladwijzers Google Chrome op bureaublad ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bladwijzers Google Chrome op bureaublad ?


  • #2
    Heb je hier iets aan?

    Reageer


    • #3
      Bedankt sjm, ga dit morgen uitproberen. Het lijkt zo simpel maar als je niet weet waar je moet zoeken...

      Reageer


      • #4
        Ik heb snelkoppelingen vanuit Google Chrome op mijn bureaublad geplaatst en die vervolgens vastgemaakt aan mijn Start. Ze staan ook heel netjes met het juiste icoon van de desbetreffende website in mijn tweede startpagina (2e bijlage. Maar ze verschijnen echter (verdorie) wel in mijn Start met een Chrome icoon. Als ik het formaat op normaal houd kan ik de titel lezen maar normaliter staan de formaten in 'klein' dus vallen de titels weg en zie ik alleen vijf Chrome-iconen (1e bijlage) naast de originele snelkoppelingen van IE11. Op de 1e bijlage helemaal links de IE11 snelkoppelingen in klein-formaat maar nog steeds herkenbaar aan de originele iconen van de website.
        Verder zoeken dus...

        Reageer


        • #5
          Je kunt de ico downloaden en opslaan, daarna je pictogram wijzigen.
          Hier https://www.iconfinder.com kun je er veel vinden. Wel de ico opslaan.
          [img]264cb288-02f5-4859-a67b-8c86efc960d2.jpg[/img]

          Reageer


          • #6
            Beste sjm, Dat heb ik al geprobeerd. Rechts op de bewuste snelkoppeling in Start klikken, bestandslocatie openen, op de regel van de snelkoppeling met rechts aanklikken, naar Eigenschappen gaan en daarin die pictogram aanpassen. Maar de icoon in de Eigenschappen is van Zeelandnet zelf. Ook met andere icoons (die ik elders al had staan) geprobeerd; die icoon verandert wel in de Eigenschappen en snelkoppeling maar de Chrome-icoon is hierbij gewoon blijven staan in Start ondanks aanpassing in de Eigenschappen. Dus iets in de instellingen van Chrome verhindert mij de icoon-aanpassing.
            Maar we blijven proberen...

            Reageer


            • #7
              Is leren wennen aan hoe Chrome werkt nu zo lastig of is dat te simpel gedacht?

              Reageer


              • #8
                Dit was niet de vraag en is ook geen antwoord.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door sjm
                  Dit was niet de vraag en is ook geen antwoord.
                  Maar het is wel mijn vraag en ik vind het niet prettig om zo afgesnauwd te worden.

                  Reageer


                  • #10
                    Dan open je een eigen topic zoals het hoort.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door sjm
                      Dan open je een eigen topic zoals het hoort.
                      Pardon?

                      Vriendelijk verzoek om mijn reacties in dit topic te verwijderen, dit gaat nergens over en nergens heen. (Was dat geen todo voor Jeroen; kunnen verwijderen van je eigen posts en/of reacties?)

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba
                        Pardon?
                        Vriendelijk verzoek om mijn reacties in dit topic te verwijderen, dit gaat nergens over en nergens heen. (Was dat geen todo voor Jeroen; kunnen verwijderen van je eigen posts en/of reacties?)
                        Koeba: Waarom reageer je dan op mijn topic op zo'n simplistische wijze? Niemand schiet er wat mee op met dit afbrekende kritiek en reacties.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door hillebregt
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba
                          Pardon?
                          Vriendelijk verzoek om mijn reacties in dit topic te verwijderen, dit gaat nergens over en nergens heen. (Was dat geen todo voor Jeroen; kunnen verwijderen van je eigen posts en/of reacties?)
                          Koeba: Waarom reageer je dan op mijn topic op zo'n simplistische wijze? Niemand schiet er wat mee op met dit afbrekende kritiek en reacties.
                          Ik stelde zonder bijbedoeling een vraag en werd vrij bot beantwoord. Afbreken is niet mijn bedoeling. Ik kan er niets aan doen dat dat zo gevoeld wordt. Ik vind het apart dat ik me nu toch zit te verdedigen terwijl degene die zo reageerde niet aangesproken wordt. Overigens lijkt het me dat dit niet hier thuishoort.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X