Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelkoppelingen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Snelkoppelingen

    Al eerder zond ik mijn vraag in omtrent de snelkoppelingen op mijn startscherm. Het is nu iets om moedeloos van te worden(althans voor mij)
    Ineens stonden de snelkoppelingen op mijn startscherm (die ik groepsgewijs voor de zoveelste keer had gesorteerd) weer in alfabetische volgorde gesorteerd. Kan Windows mijn sortering nu echt niet "vasthouden"?
    Nu moet ik mijn inmiddels kleinere groepjes weer opnieuw in de voor mij groepsgewijze sortering rangschikken.
    Zal wel te maken hebben met Windows 10 update. Maar het is wel iets waar ik moedeloos van wordt.
    Graag een advies, alhoewel ik reeds eerder dit vervelende gebeuren heb aangekaart en daarop reacties kreeg.
    Vriendelijke groet,
    Britais

  • #2
    wij hebben het zelfde probleem, hebben niet veel pictogrammen maar gebeurt wel.

    Reageer


    • #3
      Staat pictogrammen automatisch schikken toch niet aangevinkt?

      Reageer


      • #4
        Nee dat staat niet aangevinkt. Een vervelende eigenschap van Windows update evenals de mogelijkheid om een mail te sturen aan meerdere personen. Daarom moest ik noodgedwongen naar Thunderbird. Jammer van zo 'n mooi Windows mail programma. Mijn visie is dus negatief!!!! Zou Windows 10 Mail eindelijk nog eens met de tijd mee gaan?

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X